AUGUSTI FULL AV HÄNDELSER

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Sista sommarmånaden är välkommen trots att min ångest ökar ganska mycket. Månaden kommer vara full med händelser som kan bli extremt stressigt, men samtidigt kan inte vänta för att det finns mycket som kommer bli underbart under månaden. Kommer behöva lägga flera timmar på att packa, flytta och fixa allt som har med uthyrning/flyttning att göra. Men behöver mer tid för annat som också ska göras, där kommer stressen in i bilden!
 
Trots att sommaren snart är slut ska jag försöka njuta samt hinna med att träffa mina vänner som jag inte har haft speciellt mycket tid till pga flyttt, papper, samtal och jobb. Kommer även behöva säga hejdå till mina kollegor då jag snart jobbar min sista vecka. Augusti full av händelser, både bra och mindre bra!
 
 

Kommentarer

Hoppas du hinner njuta av augusti trots alla måsten! :)

Åh så fin bild!

Låter som du har en spännande månad framför dig!

Vilken fin bild!

Spännande att du har så mycket hoppas det inte blir allt för stressigt bara! Helt sjukt att det redan är augusti 😱😊

Det var jag som skickade förra kommentaren blev lite fel bara 😉

Känner också att ångesten börjar komma över mig , att sommaren redan snart är slut , känns hemskt att tänka så!<3

Hoppas du inte har för mycket ångest, ta hand om dig fina du <3

Lycka till med allt!

Det låter ju som ett himla spring i augusti! Men sedan kommer september som ett brev på posten, om livet ska gå såhär snabbt som det gör ;P

Jag önskar dig lycka till med allt och vilken fin bild! :-D Kramis

Så spännande att det är mycket som händer i augusti! Hoppas det är övervägande bra saker ❤️❤️

Hoppas månaden blir bra ändå, kram!

Så härligt att ha massa på gång! :D

Låter som att du har en spännande månad framför dig!

Förstår att det känns stressigt men kämpa på :)

Helt sjukt att det redan är Augusti, asså AUGUSTI!! Kan inte fatta det haha

snygg bild! älskar marmorbakgrunden!

Helt galet, vart tar tiden vägen ?

Svar: Det undrar jag också, tiden bara försvinner!
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Hoppas du får en fin månad, trots mycket att göra <3

Kan tro att det är lite stressigt nu mitt i allt, men det kommer bli så bra när du är på plats sen! :) Vi MÅSTE ses innan du drar!! <3

Svar: Sjukt stressigt, vet knappt om jag orkar jobba för jag behöver vila. Hahah!! JAAA, vi måste ses innan!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Älskar verkligen denna bilden! Så inspirerande! Kram

Hoppas det mest blir bra händelser :)

Men vad snygg bild!! Ja försök att njut av det sista!! <3
sv: Tack!! :D

Så fin bild :)

Jag är faktiskt taggad på hösten och att sommaren är över, ser fram emot kallare väder och tjocka stickade tröjor :)

snygg klocka

spännande för dig!

Jättefin bild! :D

fin bild =)

Hoppas att allt blir bra trots stressen <3

Helt sjukt att den sista sommarmånaden redan e här :/

Känner mig också väldigt stressad men försöker ta en dag i taget :) Kram!

Ta det bara lugnt så blir allt super!:D

Hoppas du hinner med allting, kom ihåg att pausa lite emellanåt även fast det inte känns som att du hinner! :)

Jobbigt när man får så mycket att göra att det kan lätt bli stressigt, gäller at planera bra och prioritera samt begränsa tid :) vill man så kan man hinna med allt man vill.

Skönt ändå att ha augusti planerad, hoppas det inte bli allt för stressigt

Din bild får mig att bli taggad på hösten! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback