INSTAX MINI 8

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Vet inte hur jag har kunnat missat att berätta om min Instax Mini 8 som jag köpte i November förra året. Började aldrig använda den förrän julafton då jag fick min film till kameran som jag önskat mig. Fotograferat väldigt mycket med kameran och jag är helt kär i kameran samt bilderna som kommer ut. Älskar att man även kan köpa söta accessoarer till kameran om man önskar det. Definitivt det bästa och enda köpte jag gjorde under Black Friday förra året!
 
Nu kan jag välja vad jag vill fotografera med, analogkamera, direktfilmskamera eller digitalkamera.
 
 

Kommentarer

Men gud vad kul!! :)

jag har oxå en son kamera fast vit

Funderat på att skaffa mig en sån där hur länge som helst! Tycker dom är helcoola!

Svar: Dom är verkligen coola, värt pengarna!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh vilken fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket!!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh vilken rolig kamera :)

Åh vilken rolig kamera :)

Så fin kamera! :D Kul att få bilderna direkt :)

Gillar verkligen de där kamerorna :)

Men wow okej nu blev jag avis! Velat ha en sååå länge!

Svar: Så värt att köpa, tror dom inte är speciellt dyra nu heller! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Men åh vad kul med en sån!! Vill verkligen också ha en sån, och så roligt att du nu kan välja mellan så många olika kameror!! :D Låter verkligen som ett bra Black Friday-köp vännen! <3

Jag var så nära att köpa en sådan kamera under black friday :-D Kramis

Jag var så nära att köpa en sådan kamera under black friday :-D Kramis

Åh jag har också en sån, och jag älskar den!!

Alltså så himla fin!! Har också en fast i pastellblå (ångrar fortfarande lite att jag inte köpte den pastellrosa..) det blir så himla fina bilder, älskar att de känns lite gameldagsa och miniformatet på korten :)

Alltså så himla fin!! Har också en fast i pastellblå (ångrar fortfarande lite att jag inte köpte den pastellrosa..) det blir så himla fina bilder, älskar att de känns lite gameldagsa och miniformatet på korten :)

Men åh så söt, vill ha :)

Åh nice :D

Har också en instax, love it!

Åh vilken söt :D

Men ååh, det där var den gulligaste lilla kamera jag sett :D :D

Wow vilken fin!!

Tack så mycket!

Den verkar kul :)

åh vad kul!

Vilken fin!

Svar: Hade ju varit roligare om det va något bra i....

Men åh, så kuL! (och fin är den också!!)

sv: Tack så mycket! :**

Vilken underbart gullig kamera. <3

Men gud vilken söt! :D

Åh va nice! 😃

Men gud va roligt!

Men så liten och smidig :D

åh så fin kamera! :D

Men åh vilken fin! :) En sådan vill jag ha

åh vilken frän kamera!! vill ha mer info <3

Svar: Vad vill du veta om kameran? Kan göra ett inlägg om kameran, men behöver bara veta på ett ungefär! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh så kul grej!

men åh vad kul!

Åhh skulle också vilja ha en!!

Kul att du är så förtjust i kameran! Jag funderade själv på att köpa en i och med att bilderna kommer ut med en gång. Hur blir kvalitén på dessa? Har du någon aning om hur mycket en kamerarulle kostar och vad priset per framkallat foto blir? Vore uppskattat att få dina funderingar. :)

(Sent) Svar: Tack, det känns så himla bra att examensarbetet blev godkänt.

Kram

Svar: Kvalitén blir väldigt bra beroende på ljuset i närheten. Kameran säger till vad som kommer behövas, om blixten behövs eller inte. Blixten räcker inte till flera meter bort men så är det med vanliga kameror också.

Köpte ett paket med 20 bilder (Man laddar bara 10 i taget) Kostade runt 240. Går att hitta billigt, men varje kort kostar ungefär 10 kronor men resultatet och minnet är värt 10 kronor och man använder inte kameran hela tiden. Har du flera frågor så kasta in dom här så kan jag fixa ett inlägg om kameran! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI























Follow my on Bloglovin







Trackback