MIN FÖRSTA DAG PÅ PRAKTIKPLATSEN

 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Startade veckan med att äta frukost tillsammans med Lisa Höök och även planera mina kommande dagar med henne. Berättade i slutet av Januari att jag skulle ha praktik i Stockholm och det är Lisa som jag kommer få hänga med under veckan. Väldigt taggad inför veckans planer med henne.
 
Första dagen har bestått av att filma en video med Ida Warg och Viktor Frisk på ett väldigt häftigt ställe, ni får inte missa att kika in under veckan när den förmodligen kommer ut. Efter några timmar begav vi oss in mot stan för att äta lunch tillsammans och därefter hem till Ida för att fotografera några klädesplagg som förhoppningsvis kommer upp på hennes blogg i veckan. Avslutade dagen tillsammans med Lisa då det blev redigering i några timmar.
 
Dessa tre personer är verkligen fylld med energi och är helt fantastiska.
 

Kommentarer

Låter som en riktigt bra dag! :)

Kul :D

Men oj vad roligt! :-D Kramis

Men åh vilken najs praktik!!

Men gud så himla roligt!!

Vad roligt det låter, skönt att allt gått bra!

Men så roligt!!! :)

Kul :D

vad härligt!

Vad härligt med sånt inspirerande praktikplats :)

Fina bilder :)

ååh kul :D

Gud va kul och spännande! :)

Åh så skoj det låter!! :D Hoppas du får en dunderkul vecka på praktiken!

Vad kul :)

Låter som du kommer ha en toppenbra praktik :)

Härliga bilder!

åååh så kul :D Heja heja dig!!

Men åh vad kul, duktg du är!! :)

Men åh vad kul :D Och härliga Ida! =)

Åh såå roligt!!

Låter och ser jätteroligt ut :)

Vilken härlig första dag på praktikplatsen. Så som det ska vara! Energiboost! :)

(Sent) Svar: Tack för berömmet till inlägget om mig och min R.

Kram

Men åh vad kul!!

Vilken rolig praktik du verkar få :D

Så spännande och kul!























Follow my on Bloglovin







Trackback