Sminkprodukter från Milani och fotografering!

 
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Shit, redan en ny månad och ännu ett arbete är färdigt inför redovisning imorgon. Denna vecka har det varit en snabb uppgift i skolan med temat gestaltande där jag valde att fotografera min syster bland annat. Gestaltande fotografering är faktsikt ganska roligt, men min start på inspiration var inte speciellt bra. Kanske visar upp min uppgift senare i bloggen men tänker inte lova något då jag inte är extremt nöjd med uppgiften. Kräver ganska mycket av mig själv.
 
Några av dessa produkter använde min syster under gårdagens fotografering, valde ut produkter som jag ville att hon skulle använda. Medan hon fixade sig passade jag på att ställa upp produkterna ganska snabbt för att fotografera. Är besatt av marmor och produkterna passade väldigt fint med marmor.
 
 

Kommentarer

Åh vad fint!! :)

Uppgiften blev säkert jättebra! Älskar också marmor!!

Vad fina fotona blev! :-D Kramis

Fina bilder!

Åh så mycket fint!!

Åh, vill ha allt på bilden!! :)

Älskar färgerna på läppstiften!

Dessa bilderna blev verkligen superfina, gillar marmor också :)

Produktbilderna var riktigt fina...hoppas du vill visa de andra bilderna också men förstår hur du menar med höga krav på sig själv!☺

Så snygga bilder :D

Så fina bilder, detaljer blir verkligen så fint mot marmor tycker jag! :)

så snyggt med marmor som grund :)

Fina bilder, är också besatt av marmor!!

Oj så mycket snyggt :)

Usch vad snygga och fräna bilder!!!!! <3

Så fina bilder, och produkter som jag så gärna vill testa! :)

Fina sminkprodukter och håller med om marmor.

Åh, jag är också besatt av marmor, har satt marmordekorplast på hela kylskåpsdörrarna ^^

milani har så fina produkter. jag har själv två läppstift från dom :)

men nice!

Åh så fina produkter :D

åh vill se hur bilderna blev ju :D

Jag älskar nästan alla produkter som kommer från Milani! Kram! ♡

ja de passade verkligen :)

Åh vilka underbara läppstift!

men åh fint!

Så fin blogg med fina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback