BACK TO SCHOOL

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Känner mig ganska laddad för en ny termin i skolan ska bara lyckas vända tillbaka på dygnet innan jag är fulladdad för hela terminen som började idag. Våren kommer bli fullspäckad med spännande föreläsningar, lektioner och arbete tillsammans med klassen. Känns fantastiskt att vara tillbaka i skolan efter lovet även fast jag inte hade tackat nej till några dagar till i Stockholm. Hann inte göra allt jag hade tänkt på mitt lov men whatever, back to school.
 
 

Kommentarer

Härligt att du känner dig laddad inför skolan :)

ja, måste med lyckas vända tillbaks på dygnet haha!

Härligt att du är laddad :)

Härligt att du är laddad! :)

Hoppas att det kommer gå bra i skolan för dig :D

lycka till!

Så spännande! Lycka till :D Kram

Vad härligt att det känns så bra att vara tillbaka i skolan även om du inte hann göra allt du ville under ditt jullov! Lycka till med den nya terminen, du är ju så duktig <3

Det känns lite skönt att komma tillbaka till rutinerna :)

hoppas det går bra :D

aaa det är det =) fin bild

så fin bild :D

Härligt att du är så taggad inför skolan!:)
sv: Tackar, det är en av mina favoriter också!

Skönt att vara igång igen :)

Ha en härligt start! :)

Känns rätt skönt med nystart i skolan också haha!

Härligt att du känner dig laddad inför den nya terminen!!

Hoppas det har gått bra i skolan 😄

Åhh! Lycka till fina du! Vad pluggar du för något?? Kram <3

Svar: En utbildning på södra Gotland, Fotolinjen!
Beatrice Jakobsson — FOTOGRAFI

Härligt att du känner dig laddad, själv känner jag mig nästan redan skoltrött trots att skolan inte börjat än, haha :P

Skönt att vara tillbaka till lite rutiner :) Kram

Inspirerande bild! Hoppas att vårterminen blir så bra som du förväntar dig. :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Kul att få lära sig massa nytt nu under våren då :D

sv: Ja, den är, innehåller många berättelser från verkligheten som hon själv haft. Fastnade direkt.

Skönt att du kan se fram emot vårterminen :) det är så det ska vara.
Kramar och lycka till med allt i skolan!

Så fint stilleben :)

jag hann knappt göra något på hela lovet >.< såå surt!

Ha en trevlig vårtermin! Lycka till med dina studier!

Tycker också att det var skönt att komma tillbaka till vardagen måste jag säga :D Även om jag inte vet riktigt hur pepp jag är på föreläsningar ;) Men alltid härligt med nystart!

Så kul att läsa att någon är taggad inför skolan, det gör mig mer motiverad, haha. Kram!

Kul att vara tillbaka i skolan!

hoppas skolstarten blir riktigt bra och rolig!

älskar sånna pennor ^^

vad härligt att du är så laddad för terminen! :D

Kul att va taggad på skolan :) längtar lite tills jag kommer tillbaka dit efter praktiken :)























Follow my on Bloglovin







Trackback