JANUARI - TVÅTUSENSJUTTON

Tänkte göra en överblick i slutet av varje månad under 2017. Kommer använda bilder och händelser som inte finns på bloggen. Men kommer även nämna saker som har hänt under månaden som finns skrivet i bloggen. En sammanfattning under mina månader helt enkelt. LETS GO!
 
 
 
 
 
- Fotopromenad med bästa Amanda Jona i kyliga Stockholm. 
- Spenderat pengar på två riktigt snygga bomberjackor som är röd/svart och svart/rosa.
 
- Börjat fundera extremt mycket vad jag ska göra under hösten.
- Testat en ny favorit restaurang samtidigt som jag firade mamma och min lillebror. 
 
 
 
 
 
 
- Hunnit att publicera två inlägg om kamerateknik som har varit i utkast alldeles för länge. 
- Besökt Stockholm två gånger under den här månaden och spenderat mycket tid med Niclas.
 
 - Träffat Lisa Höök för första gången samt planerat min praktik hos henne. 
- Hängt i studion i flera timmar med både min syster och klassen.
 
 

Kommentarer

Kul med tillbakablickar :-D Kramis

Låter som en bra månad! Och det är en rolig idé med inläggen!

Härligt :)

En överblick låter som en toppen ide! Ska bli kul att se :)

sv: Så bra du tyckte det om mina tips om vad man kan blogga om :D

Kul sammanfattning. Den restaurangen verkar intressant.

Härliga saker du hunnit med :)

Wow vilka fina bilder!

Vad roligt med tillbakablick!

Åh så kul med en sammanfattning! :)

Härligt :D

tycker januari har gått sååå fort!

Så kul att läsa och vilken bra månad! :)

Låter som en bra månad...och jäklar vad sugen jag blev på Pinchos nu då!😛

Låter som en ganska trevlig, men kort månad. <3

Lät som en bra första månad :)

Så fina bilder! Och pinchos är ju så mysigt! :D

sv: Ja, adidas har ju alltid så snygga träningskläder! :D

Så kul med sammanfattning :)

Åh vilken rolig typ av inlägg, kör hårt på den idéen!! :D Och så kul och läsa om ditt januari, låter som en riktigt bra månad och start på nya året! <3

Otroligt kul att få läsa!

Låter som en bra månad :) och visst har pinchos god mat!

Åh såå mycket roligt!!

åh så spännande allt låter! Min var ganska händelselös, min januari... tungt, men vad ska man göra.

vad har du tänkt göra i höst? :D

Svar: Haha, ångest. Vet faktiskt inte alls, därför blir det mycket funderingar!
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Vilken fin bild!

Maten från pinchos ser sååå god ut, vill äta där!

men vad roligt! vilken bra idé :D























Follow my on Bloglovin







Trackback