PLANERING INFÖR MIN PRAKTIK!

 
 
 
 
BILDERNA ÄR INTE MINA - FOTOGRAF LISA HÖÖK
 
Kom till Stockholm under gårdagen och det här besöket kommer vara ganska kort. Men det är tillräckligt långt med tanke på vad jag har planerat att göra i Stockholm under helgen. Startade dagen med en utmärkt frukost tillsammans med Lisa på Cream som är ett väldigt mysigt ställe på Östermalm.
 
Lisa blev en inspiration källa när jag hittade in på hennes blogg för några år sedan och nu när jag ska ha praktik under Februari var det perfekt att kunna fråga om jag fick hänga med henne. Blev väldigt glad när hon svarade på mitt mail och är ännu mer taggad efter dagens planeringsmöte inför min praktik. Kommer bli en praktik med mycket energi, fotografering, lärorik och ett väldigt trevligt sällskap. NI MÅSTE KIKA IN PÅ HENNES BLOGG ---> HÄR ÄR LÄNKEN!
 
 

Kommentarer

Vad kul att du fick praktiken du ville ha :D

Åh vad gott det såg ut, fina bilder! :)

Men ser ju super mysigt ut!

Alltså åh så kul!

Gud vilket fint porslin :D

Men åh vad roligt att du ska ha praktik hos Lisa! :D Hon är ju så grym!

kul :)

Mysigt med frukost på stan :)

Ha det så kul på praktiken!

Åh vilken super fin bild på dig :)

Åh så mys med Creme!!! Vill också dit typ NU haha :-)

Åh fina du!! Gud vad kul med praktik hos henne, låter ju som om det kommer bli en grym och lärorik upplevelse!! :D Vad häftigt, så glad för din skull! <3

åh spännande med praktik i huvudstaden!

Åh va kul 😀

Men vad härligt, blir nog en grym praktik!☺

vad gott och mysigt det såg ut!

Gott :D

vad roligt! vart är det du ska ha praktik? :)

Svar: Det står i inlägget, hos en fotograf som heter Lisa Höök! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Omnooom vad gott det ser ut!

Vad mysigt med frukost ute på stan :-D Kramis

men ååh, mums!

Men gud vad roligt :)

Åh såå roligt, jag ÄLSKAR hennes blogg!!

Åh så härligt det ser ut :)

Åh så härligt det ser ut :)

Åh så spännande! :D

Men så gott det såg ut!

åh vad kul! 😃

det låter ju toppen, vilken fantastisk prakktik!

Åh så roligt!

Hon är så duktig!

Åh så spännande! :)

Gud vad underbart att göra praktik. <3

va mysigt :)

Vad gott det såg ut :)

Men vilka mysiga bilder :) Och vad gott det ser ut!

vad mysigt och roligt! :)

Ohh inte varit på det caféet, ser supermysigt ut! Och superfin jacka!!

vad spännande! :) nu blev jag nyfiken på vart du ska ha din praktik.

Svar: Det står i inlägget! Hos en fotograf som heter Lisa Höök! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Så fin du är och grymma bilder! :)

Ser riktigt gott ut!

gott!

Men WOW va kul!!























Follow my on Bloglovin







Trackback