5 ONÖDIGA SAKER OM MIG

Har blivit utmanad av underbara Julia att dela med mig av fem onödiga fakta om mig själv.
Hon har valt ut frågor som jag har svarat på, vilket är väldigt spännande. Vill ni läsa hennes inlägg så kan ni göra det här.

 

 

 


Din första kyss? Min första kyss var på grundskolan, ingen speciell kyss. Hade kunnat skippa den!

 

När du gjorde något olagligt? Beror på hur olagligt, har glömt bältet i bilen någon enstaka gång på senaste år. Men annars kan jag bara komma på när jag var ett barn och snattade leksaker ifrån affären. Alla tidningar hade bra leksaker så jag plockade sakerna, men pappa kom på mig så jag fick lämna tillbaka allt!

 

Vad tror du om livet efter döden? Tycker inte om att prata om döden, det är något jag undviker för jag tycker det är obehagligt. Varje person som pratar om det så brukar jag oftast inte lyssna eller så går jag ifrån personerna. Tror inte det händer något speciellt men jag hoppas att man blir en ny människa med ett nytt liv eller att man fortsätter leva i en annan värld. Men samtidigt så tror jag inte det händer, men jag hoppas.

 

Ditt bääääästa klädesplagg? Trivs väldigt bra i jeans och bomberjackor. Men mitt bäst klädesplagg är långklänningar. Väldigt skönt, snyggt och smidigt.

 

Vilket parti röstade du på i valet och varför? Helt ärligt så ångrar jag att jag röstade, för att jag var inte tillräcklig påläst om alla olika partierna. Första gången jag fick rösta och jag var inte speciellt insatt i det, vilket är väldigt synd. Min röst gick till Socialdemokrater, dom hade bäst förslag som jag tycker skulle vara bra för världen och mig själv. Men om jag ska vara ärlig är jag besviken för det är inte mycket som blev till verklighet. 

 

 


Kommentarer

Denna typ av inlägg är SÅ kul att läsa! Kram

Kul att veta :)

Så roligt att läsa :D Har läst Julias onödiga saker innan och tyckte de var roliga att läsa också :D Kram <3

Åh vad härlig läsning!! <3

Vilken kul utmaning du fick delta i och ha en fin dag! :-D Kramis

Härliga svar och jag är som du, undviker att tänka på och prata om döden!

Roligt att läsa , hoppas du får en toppen bra dag finis!<3

Kul att läsa dina åsikter :)

Vilka otroligt fina ögon du har!

Så kul att läsa!

Roligt inlägg!

så kul att läsa dina svar :) Håller med om långklänningar, det är fantastiskt :)

Super roligt att läsa :)

Roligt att läsa!

Va rolig utmaning ! :) Långklänningar trivs jag bäst i med :D

Så kul inlägg!! :)

Men åh vilka kluriga frågor och så roligt att läsa dina svar!! :D Haha, att du snattade leksaker, det trodde jag aldrig!!! Tack för idag förresten, sååå kul och äntligen ses igen <3

Svar: Haha, sjukt kluriga!!!! :) Nej, man skulle kunna tro godis, men nej! Tack själv, så mysigt! Nåästa gång är det fan fotografering!!!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Kul att läsa!

Älskar bomberjackor <33

älskar bilden! <3

Roligt att läsa!!

Älskar verkligen att läsa sånt här!! Sååå kul =) <3

Alltid kul att veta lite onödigt om folk, haha :P

Tycker inte heller om att prata om döden, får kalla kårar genom hela kroppen. Ush!

bomberjackor är ju bara för fina!

Vet du, jag tror att jag röstade på socialdemokraterna också... fast jag minns inte ens, så påläst var jag >.<

Svar: Hahah, nästa gång ska jag vara mer påläst! :) Men politik är inte min grej men ett nytt försök som kanske blir bättre! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

så fin bild!

så roligt att få läsa!























Follow my on Bloglovin







Trackback