JAG KOM IN PÅ FOTOSKOLAN STOCKHOLM - SÖKER BOENDE

  Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 

Tänkte vänta längre med att meddela om mitt positiva besked, men nu kan jag inte vänta längre. Behövde smälta beskedet men fyra dagar räckte för mig. Blandade känslor när jag fick upp en notis angående antagningsbeskedet. Öppnade mailet när jag fotograferade och skummade snabbt innan jag fortsatte att fotografera. Förvånad, överraskad och lycklig inombords. Visste inte vem jag skulle berätta det för. Trodde att jag skulle komma på reservplats, hade ingen positiv tanke. Vågade inte förvänta mig något om beskedet och valde att hålla mig fokuserad på att vara neutralt så jag inte skulle bli besviken.

 
Är så jäkla glad att jag kom in och ska fortsätta med en ny utbildning. WOOHOO, JAG KOM IN! Kicken kom några timmar senare då jag insåg att jag hade läst rätt, inga förhoppningar blev till världens kick. Stockholm, nästa. Har redan nu börjat kolla på boende i Stockholm, men om någon av mina läsare och besökare vet någon som ska hyra ut något hade det varit underbart. Kom gärna med förslag, är ganska uppdaterad på internet men ni kanske känner någon?
 
KOM GÄRNA MED FÖRSLAG OM BOENDE!
 

 


Kommentarer

Gud så roligt! Åh, har tyvärr inga tips.

Åhh vad roligt! Grattis :)

Hoppas du får en toppen bra söndag!<3

Men vad roligt, stort grattis till beskedet!:D Tyvärr har jag inget bra tips gällande boende men hoppas du hittar nåt bra!

Svar: Tack så mycket!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men oj vad roligt och stort grattis! :-D Kramis

Men grattis så glad jag blir för din skull! :D

Så himla roligt!!! Stort grattis till dig :D Kram <3

STORT GRATTIS !! :D

Åh vad roligt! Grattis!!!! 😃

Men oj wow sååå himla stort grattis!!! Gu vad roligt, alltså du är ju så himla duktig älskar verkligen din blogg så himla fina bilder!! Gud så kul grattis igen <3

Svar: Wow, tack för dina underbara ord. Det värmer inne i hjärtat! Stort tack! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Grattis till platsen på fotoskolan, du är verkligen jätteduktig! <3

Svar: Tack så mycket fina Amanda! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Åh vad kul!

Åh STORT GRATTIS!! :D

Åh vad roligt!! Grattis!! :D

Grattis! :D Hoppas de går bra för dig att hitta boende!

STORT GRATTIS fina fina du! Kram

gratuleraar, såååååå häftigt!

ALLTSÅ WIHOOOO, är så glad för din skull och återigen stort grattis min fina vän!!<3

Svar: IIIIIHHHH!!! Så happy nu när jag tackat ja till platsen! Tusen tack finaste du! <33
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

GRATTIS :)

Grattis - gud vad spännande!

Grattis fina du :D

ÅÅÅH GRATTIS! Vad roligt!

Men gud vad kul. STORT grattis!! :)

Åh vad roligt!! Grattis!!

Men wow grattis så roligt :-D

Men åhhh! GRATTIS fining!!! Verkligen så glad för din skull <3

Svar: TACK!!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

ÅÅH, grattis! :D

Åh så kul! Grattis!!

Stort grattis till dig! så kul! har dessvärre inget boende att tipsa om, hoppas det löser sig! Kramar

Svar: Tusen tack! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men ÅÅH JAA! Stort grattis :D

Stort grattis igen! :D

Svar: Tack! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Men gud så kul!! Grattis!

Åh vad roligt! GRATTIS!

Grattis :D

GRATTIS!!

Grattis till platsen!! Det kan nog vara lite svårt med boende, har inga konkreta tips men hoppas att du hittar något :D

Åh wow! Stort grattis ch lycka till!

Kram

Såååå kuuuul 😄😄 Grattis! Vore så kul att få gå den utbildningen tycker jag själv!























Follow my on Bloglovin







Trackback