MÅNADENS BOX FRÅN TESTGRAM

 
 
 
 SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
 
 
 
  Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Inte speciellt många veckor sedan jag nämnade en perfekt box för mig och även andra som helst vill testa saker innan man betalar för produkter. Testagram är en box man får hem varje månad fylld med olika test saker, allt ifrån matprodukter, skönhetsprodukter och inredningstillbehör. 
 
Månadens box hämtade jag ut i veckan men jag hann inte testa alla produkter innan jag klev på båten, men som vanligt är jag ganska chockad hur bra vissa produkter är. Testagram är en prisvärd box som man kan prenumerera för endast 99/kronor i månade inklusive frakt. Hur underbart är inte det? Rekommenderar verkligen boxen till alla som vill testa nya produkter, varje månad får en överaskning och älskar paket!
 
Nyfiken på mer information om boxen så besök deras hemsida (HÄR) och Instagram (HÄR)
 
 

Kommentarer

Spännande :D

så roligt :D

Vilket spännande innehåll! :-D Kramis

Spännande produkter!

Vilken jättehärlig box den här månaden :D Grummes städservetter är ju för tusan goals! Älskar grumme ^^

Rolig box<3

Vilken bra box det verkar vara!

Åh vilken härlig box och så kul och få testa massa nya saker!! :D Älskar alla härliga boxar som finns idag!

Spännande produkter :D

Vilken rolig idé :)

Åh det evian vattnet såg bara för gott ut(eller flaskan var rättare sagt super snygg) haha<3

Det verkar verkligen som en smart box :)

Så rolig box :)

Ääääälskar testagram!

Åh så bra box!

Vilket smart sätt det är ändå med dessa boxar så man kan prova innan så man vet om man gillar det eller inte.. bra tips!

åh va kul:D!

Älskar Testagram! :)

Åh så rolgit att få hem!! :D älskar boxar!!

Vilka roliga produkter du fick :) Kram

Låter som en rolig box!☺

Guu vad kul!! Älskar verkligen att testa nya grejer =))) Kram <3

Så bra tips!:D

Ser ut som en bra Box 😊

Men så bra saker!

Åh vad spännande!























Follow my on Bloglovin







Trackback