NY FAVORIT FRUKOST

 
  Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Gröt till frukost är det bästa jag kan äta på morgonen för att få en bra start på dagen även fast jag inte tycker det är speciellt gott. Men med frukt kan det vara väldigt gott och smarigt. Förutom att min sommarrutin med gröt är i gång så är även jag i gång med jobbet vilket känns underbart. Väntat på att få börja jobba i flera månader och nu är jag på plats. Tre dagar avklarade, fyra kvar innan det är ledigt en vecka!
 
 

Kommentarer

Gröt är verkligen en bra frukost och gott! :-D Kramis

Åh vad gott!

Åh vad gott!

Gröt är livet!

Åh så gott!!

Åh åt alltid gröt till frukost förr<3

Jag gillar också gröt som frukost. Finns ju godare frukostar men man håller sig mätt länge :)

Det ser typ gott ut!

Jag gillar havregrynsgröt, men är tyvärr för bekväm för att fixa med det på morgonen så det blir kaffe och smörgåsar istället. Bra start på dagen iallafall med gröt :D Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Kram <3

Jag gillar havregrynsgröt, men är tyvärr för bekväm för att fixa med det på morgonen så det blir kaffe och smörgåsar istället. Bra start på dagen iallafall med gröt :D Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen! Kram <3

Gröt med banan och jordnötssmör är mums!

Håller med om gröt, men med rätt tillbehör blir det himla gott<3

Härligt att jobbet äntligen börjat! Och jag mår också bäst av gröt på morgonen, även om det kan bli lite tråkigt i längden XD Jag äter den oftast med lite kanel och honung :)

Jag tycker att det är jättegott med gröt till frukost! Kram

Mums va gott :)

Brukar äta havregrynsgröt på morgonen, om det inte blir mackor och yoghurt med musli.
Såg ditt svar bara nu om att du fortfarande är på Gotland och i Stockholm bara när du är hos killen. Men om du vill och har tid kan vi ses nån gång när du är i Stockholm.
Kram

Svar: Absolut, det ska jag göra! Vet inte när jag åker upp nästa gång men jag återkommer till dig! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Ser underbart gott ut! :-)

Älskar att ha lite honung på gröten :)

Tycker gröt är såå gott :D Härligt att du är igång på jobbet igen, så kul ju! :)

Men åh så gott <3

Men gottis :D

mums!

Såg verkligen fantastiskt gott ut!!! =)

tycker inte heller supermycket om gröt, men med goda toppings blir det bättre :)

Men mums, själv älskar jag gröt :)

Ahh hur något som ser så osexigt ut ändå kan vara så gott! mums <3

Brukar också ära gröt till frulle! Gott och stabilt :D

Jag gillar grahamsgrynsgröt, det är min favoritstart på morgonen, med massa frukt och bär i förstås :D

Mums vad gott det såg ut, jag älskar gröt!

Jag brukar äta gröt varje morgon med kiwi hallonsylt mjölk i mycket smarrigt :)
brukar inte heller äta gröt innan men har nu lärt mig det :D

jag har med fått ny favoritfrulle. äggröra med färsk dill på, så gott!

Mums!!

Gröt är helt underbart till frukost!😀

Skulle heller inte kunna äta gröt om inte frukt eller sylt fanns!

Så gott!

Mums så gott :D

Ps. Är hemma från Grekland och bloggar som vanligt igen :D

Havregrynsgröt är riktigt gott och så otroligt mättande till frukost! Har hemmagjort "sylt" till det, smaskens!























Follow my on Bloglovin







Trackback