25 MARS - VÅFFELDAGEN!

Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM

 

Startade dagen med att göra goda våfflor med hallon, blåbär och grädde eftersom det är våffledagen. Brukar alltid missa alla tema-dagar när man äter något gott, men våffeldagen är ett måste då jag verkligen gillar våfflor och hade planerat min morgon. Klarade knappt av att fotografera eftersom jag var så hungrig men någon bild lyckades jag få innan jag åt upp mina våfflor. Så smarrigt! Resten av dagen ska jag försöka njuta av solen men även hinna plugga.

 

 


Kommentarer

Va gott! Här blir det våfflor till lunch nu :)

Åh vad gott!

Vi ska äta våfflor till middag, tymmie yummie yummie :D :D

Men vad mysigt med våffel dagen, hade glömt!

Mums så gott! :)

Åh vad gott med våfflor och jättefin bild! <3 Kramis

Åh mums!

Åh såå gott!!

Smarrig start på dagen :D

Så himla smarrigt :)

Muuuuums!
sv: Visst gör den! :D
Kram

mums vad gott!

omnooom vad gott!

Åh, det ser så himla smarrigt ut och är ju extra gott med färsk frukt till :D Hoppas pluggandet gick bra sen! :)

Åh så gott :)

åh vad gott!

Men så gott!

Mums!! :)

men så gott!!

men så gott!!

Typ världens bästa dag!

Så otroligt mumsigt med våfflor :D Gott med bär till! Jag brukar också missa temadagar men kom ihåg våffeldagen i alla fall :)

Alltså våfflor, jaaaa så gott det är!! ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback