S J Ä L V P O R T R Ä T T

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Ett av mina nyårslöften som måste genomföras detta år är att fotografera flera självporträtt med kameran. När jag började fotografera blev det bara självporträtt, flera hundra bilder varje dag. Nu blir det knappt två bilder i månaden, vad hände? Jag som älskar att fotografera självporträtt.
 
Hur många bilder finns det på mig under det senaste året här på bloggen? Väldigt få och oftast är det när någon annan fotograferat mig, därför tänkte jag att jag måste börja fotografera till bloggen också och inte bara för min egen skull. Jag själv uppskattar när man får se personen som ligger bakom bloggen och inte bara andra personer, jag har varit väldigt dålig på att faktiskt ladda upp bilder på mig själv och även påbörjat detta nyårslöfte. Skärpning nu!
 
 

Kommentarer

Gud vad fin du är!! :)

Klockren bild :) Så fina ögon!

Så fin du är !! :)

så fin!

Yey, mer självporträtt! :D

Jättefin bild :)

Älskar din ögonfärg!

Så fin! :)

Så fin du är! :) Kram! ♡

Du är så fin!

Vad fin du är!

Vilken vacker bild på dig! <3 Kramis

Så fina bilder!!

Fina du! Hoppas din lördag är bra.

Superfin bild :)

Sånt bra nyårslöfte, har också tyckt att jag måste bättra mig på att ta lite selfies och synas mer själv i bloggen :) Jättefint självporträtt tycker jag, du är ju så jäkla vacker människa! <3

Fiiina du!!

Men herregud va du är vacker!:D

Svar: Men ååå, tack så mycket! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Åh så himla fin!

Finis!

Så fin!

tycker det är ett bra mål!!! Så fin också :)

Fiin du är!

Men wow, vad vacker du är!!!

Såååå fin du är!

sv: Visst är den? I loooove it!

Himla bra mål att ta mer självporträtt!

Ganska viktigt det du säger att visa vem man är på bloggen. Ska tänka på det nu när jag snart träffar min bloggkompanjon. vi har inga bilder på oss tillsammans. Ser fram emot fler självporträtt på din sida.

Svar: Gör det, det är verkligen viktigt!! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

men wow så vacker du är! :D

Svar: Tusen tack!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Kul nyårslöfte :) du är så fin och det är verkligen kul att se bloggaren. Ett tag la jag inte heller upp många bilder på mig själv så jag började tänka på det, sen blev det tvärtom istället haha.

Jätte fin bild på dig tjejen :)

fina bild

Så himla fin!

Så vacker bild

Himla fin bild!

Det är något som jag också måste försöka bättra mig på är riktigt dålig på det. Har många idéer men jag genomför aldrig några dumt nog :(

Svar: Åå nej!! TYCKER VERKLIGEN DU SKA GÖRA DETT!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Du är så fin! :)

Svar: Tack finis! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

fin!

Jättefin bild! Jag har också tänkt samma sak, mer självporträtt åt folket! haha =D

Jag fotograferade väldigt mycket självporträtt förr, har blivit väldigt mycket mindre med det. Men jag vill nog fota mer. Så kanske jag ska ta mig i kragen och börja göra det.

Väldigt fin bild på dig! :)

Vacker!























Follow my on Bloglovin







Trackback