TERAPIFOTOGRAFERING!

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Veckans bästa terapi har utan tvekan varit att fotografera produkter/stilleben, varje kväll har jag spenderat en stund för att fotografera och lugna ner mig ifrån alla händelser från vardagen. Väldigt skönt med terapi fotografering och det kommer säkert upp flera bilder i nästa vecka men bara hunnit redigerat en pga väldigt mycket att stå i när det gäller min vardag och skola. Rekomenderar verkligen terapi fotografering om man känner att man behöver det.
 
 

Kommentarer

Men oj vilket vackert foto! <3 Kramis

Håller med dig, det är så skönt och rent av terapi att fotografera produkter/stilleben, även om det för min del krävs mycket inspo och tankeverksamhet när jag fotar mina produkter :) Hoppas du har en fin lördagskväll vännen <3

Härligt och bra när man kan hitta sin egna terapiform :)

Så duktig du är på att fotografera :)

Älskar den parfymen förresten :)

Verkligen så bra tips!

Det låter skönt :)

Så fin bild!

Men vad härligt1

åh bra tips att göra..<3 Hoppas allt blir bra och lugnar ner sig för dig

Den parfymen luktar så gott:P

Härligt med sådan fotografering och superfin bild! :)

Jättefin bild! :) Kram! ♡

Bra tips! :)

Vad skönt :)

Härligt med terapifotografering!

sv: Vad kul du tyckte det :)

Fin bild.
Kram

härligt!

DAMN vad snygg!

Åh så bra, måste testa!!

Åh vad fint att du har hittat någonting som hjälper dig att stressa av! Och resultatet blev jättefint också! :D

Åh vilken härlig bild :)

vilken fin bild :) det låter spännande med terapi fotografering.

Fin bild!!

Härligt att lägga fullt fokus på att fotografera och få distans till vardagen för en stund.
Lycka till med allt du har att stå i! Ta vara på dig.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: Tack så mycket!! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

Så fina bilder!

Riktigt snygg bild!

Jag måste verkligen komma igång med fotograferandet igen, det står helt still just nu och det är kanske just stilleben man ska börja med då? :D

Svar: Ja varför inte, det är lätt att fotografera när som helst! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOGRAFI

aaa det är det =) fin bild =)

FINT :)























Follow my on Bloglovin







Trackback