NOVEMBER BOX FRÅN TESTAGRAM

 
 
SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
 
 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
För några dagar sedan fick jag Testagrams's November box. Månadens box var väldigt blandat med produkter vilket jag uppskattar. Majskakorna med chocklad var en perfekt produkt att packa med sig till skolan för att få en energi kick mitt under dagen när vi enbart sitter framför datorn. Få en egen box hemskickad varje månad, registrera dig på Testagram för endast 99/kronor i månaden inklusive frakt. Rekomenderar starkt!
 
 

Kommentarer

Måste jag köpa! Så kul!

vad kul!

Vilka roliga produkter du fick! Kram

Det här verkar verkligen toppen :)

Så himla mycket gott i boxen, älskade den där gröten alltså för den smakade äppelmos! :)

Vad kul att du blev nöjd med innehållet! :-D Kramis

Åh så bra box!

härligt med en testbox :D

Åh jag väntar på min med spänning :D

Åh jag väntar på min med spänning :D

Så kul att få hem den boxen och få testa massa roligt! Kram

Härligt innehåll! :)

Men åhh vad mycket kul!! Det är ju verkligen så himla kul att testa nya grejer =) Kram <33

Jag älskade också majskakorna med choklad!

Jättenöjd med den boxen! :)

Det låter ju som en kul bix att överraskad med så blandade testsaker.

Åh men va grym box!

Åh, kul box :-)

Vilket bra tips!

Åh så fina saker!!

åh vad bra!!

dom där riskakorna var supergoda :D fast gillar dom med mörk choklad mer :D
Spana in mitt senaste inlägg med grymma mirakel julklappar! :) <3​

Verkligen funderat på deras box! Verkar så kul att få hem lite nya saker som man kanske inte nödvändigtvis skulle köpt annars!























Follow my on Bloglovin







Trackback