BÄSTA TESTAGRAM LEVERERAR!

 
 
SAMARBETE MED TESTAGRAM
 
 
 
  Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
PRODUKTER AV MÅNADENS BOX FRÅN TESTAGRAM - Mjuka Kyrptoniter med Colasmak, Bonaqua Mango/Acai, Kryddmix av Santa Maria, Diskmedel av Grumme, Jules Destrooper Lyxkakor, Två olika chokladkakor av Nestlé, Tandkärm från The Humble Co.
 
Känns som jag tjatar om den här boxen men jag kan inte undvika att göra det. Testagram lyckas alltid överraska med bra produkter, har berättat flera gånger hur mycket jag älskar boxen och jag tänker inte ändra min åsikt denna gång heller. Har inte hunnit testa alla produkter ännu eftersom jag hämtade ut paketet för någon timme sedan, men Bonaqua, Kryptoniter, Diskmedel är något jag testat tidigare som jag gillar. Resten av produkterna ska jag testa!
 
Testagram boxen kan man prenumerera för endast 99/kronor månaden inklusive frakt. Rekommenderar!
Information om boxen hittar du på Hemsidan (HÄR) och på Instagram (HÄR)
 
 
 

Kommentarer

Vad spännande med en tandkräm också :D
Hoppas du får en fin kväll :)
Kram!

Men alltså åh vad mycket gott i!! :D

Tack :D

Håller med, testagram denna månad var super!

Åh en sådan måste jag ju skaffa!

Kul, vilka härliga saker!

Vad roligt att du blev nöjd med innehållet! :-D Kramis

Det var verkligen en grymt bra box den här månaden!

Vilken bra box de där verkar vara!

Åh vilken bra box!<3

testagram är bäst :D

Har också sett på flera ställen att många rekommenderar den boxen :) verkar jättebra, så bra grejer :)

så himla bra box den här månaden :)

Vilken bra box!

Åh vad mycket gott :D Förutom diskmedlet och tandkrämen då kanske ;)

Härligt med så många bra produkter :D Kram <3

Vilka härliga produkter! :)

åh vad gott!

Åh vad jag också vill ha den boxen, verkar så bra. :D Och den där chokladen, den verkar precis i min smak! <3

Men guuu vad mycket kul! Älskar verkligen att testa nytt, så det där är ju perfekt ju =) Kram

Vilka bra produkter :)

Åååh jag är så avis!
sv: Ellerhur!! :D

Åh, det ser ut som en bra box :D

Å alltså den boxen verkar ju verkligen så himla underbar<3

Vilket roligt tips! :)

Åh vad roligt, bra att du tipsar :)

Åh såå härlig blandning!! 😍

Men åh bra tips!

Låter verkligen som en innehållsrik box med många fina produkter!

mååste testa :D

Hejsan!
Jag undrar om man kan beställa bloggdising av dig?
Trevlig helg..

Svar: Hej! Tyvärr så kommer jag inte hinna med det under tiden som jag har utbildning.
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så roligt! :)

vad kul!























Follow my on Bloglovin







Trackback