"ÖJN"

 
Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
 
Wow, är helt förälskad i min julkapp som äntligen har kommit. Utan att ljuga har det varit värt att vänta två månader på att armbandet skulle tillverkas samt levereras till mig. Min tygghet och absolut min favorit plats är Gotland. När jag flyttade till Stockholm för att plugga så behövde jag armbandet mer än någonsin så jag önskade mig det i julklapp och under gårdagen kom äntligen armbandet. Känns fantastiskt efter flera månaders väntan!
 
 

Kommentarer

Åh vilken fin! :-D Kramis

Vad fint!

Vilket härligt armband, lite udda sådär! :D

vad fint det var! kram

Så gulligt!

Oj, så fint!

Åh så fin!!

Jättefint :)

Åh så fint! :)

Det är så himla fint det där armbandet, förstår att det var värt väntan!! :) Vill också ha ett sånt, du var så värd den julklappen och klart du ska bära med dig öjn överallt!! <3

åh så fint! :)

Så fint! 😍

Vet PRECIS!!! Jag fick det faktiskt utav min kollega sista dagen jag jobbade på båten innan jag åkte. Hur fint??? Det va verkligen så att jag höll på att börja gråta, hehe. Alla kramar vännen <33

åh så fint!

Va lång tid de tog men najs att du äntligen fått de o blev så nöjd :)

Så fint!

Åh så vackert!

åh så fint armband! :D

Men vilket fint armband! :) Förstår att du är nöjd med det.

Så fint!!

den är sååååå snygg <3

åh set dom där armbanden =) jätte fina =)

Åhh, så fint!

Fint armband!























Follow my on Bloglovin







Trackback