Teknikproblem kanske var det bästa som kunde hända

 
 
Kanske har mer otur än vad jag vågar erkänna för mig själv. Vet inte varför men har aldrig gillat att redigera på en ritplatta, försökt flera gånger men det går inte. Under flera månader på min utbildning när jag inte hade något val blev jag besatt och kan istället inte redigera klokt utan en ritplatta. Så valde att jag skulle beställa en Wacom Ritplatta och den hämtade jag ut för fyra dagar sedan. Använde den inte på tre dagar...
 
...sen när jag skulle prova den så händer något annat. Min älskade dator som jag lagade för mer än tre månader sedan gav upp och samma problem sedan innan dök upp. Alltså hann jag aldrig testa min ritplatta men bara att veta att jag ska behöva laga min dator igen gav mig ångest. Beräknade på vad det skulle kosta om det skulle gå sönder flera gånger och är det värt att köpa en bagagnad dator som kanske går sönder om ett halv år, efter mycket tänk insåg jag att det bästa är en helt ny dator från en butik. Så har nu köpt en fullt fungerande dator från en butik. Det är bara att säga hejdå till mina löner som kommer.
 
En ritplatta och en dator på samma vecka. Inte billigt men förhoppningsvis mer värt än vad det var innan.
 
 

Kommentarer

Åh vad segt :/

Men åh vad tråkigt att datorn la av... Tråkigast att köpa nytt då eftersom man "måste". Bättre när man kan fundera en stund och köpa vid ett bra tillfälle istället..

Nej men så himla typsikt att det inte ska fungera och gå sönder, så tråkigt när du nästan nyss lagat datorn också!

Men åh så surt med datastrul!

jag hade en men hade inte tid för den tyvärr..

Men din stackare! 💕

Men usch, så tråkigt :( Håller tummarna för att den nya datorn är mer långlivad!

Tråkigt :/

Haha alltid ska det vara något som strular! Kram

Tråkigt när tekniken ska krångla!

Men usch så jobbigt!

Men nej så typiskt..alltid så jobbigt när tekniken sviker :(

Men nej så typiskt..alltid så jobbigt när tekniken sviker :(

Åh så trist med teknikproblem och att behöva lägga massa pengar på ny dator, måste nog själv också göra det snart... Laddaren till laptopen gick sönder här om veckan så fick köpa ny och vår nya bil är trasig så jag har nog också mer otur än jag vill erkänna, haha ;) Vi mååååste ses snart om du mår bättre och har det mindre jobbigt nästa ledighetsvecka! PUSSS <3

Åh I feel you! Haft problem med tekniken jag med nu ! :O























Follow my on Bloglovin







Trackback