THEMOBILESTORE

SAMARBETE MED THEMOBILESTORE
 
Visst är det en jobbigt känsla som uppstår när man lyckas spräcka skärmen? Att tappa bort en telefon är inte en rolig känsla heller, som tur har jag aldrig lyckas med det. Utan alltid fått tillbaka den eller hittat den på egen hand. Men under mina år har jag lyckas med att spräcka några skärmar, dock inte överdrivet många för att jag vet hur extremt jobbigt det är och har valt att använda skydd hela tiden men det är klart jag slarvat speciellt med min iPhone 5.
 
 
 
 
När jag valde att köpa min första iPhone var jag extremt duktig på att använda skal och skärmskydd. Men några månader senare började jag plocka bort mina skydd. Tappade telefonen flera gånger lagom när jag inte hade några skydd och inget hände, det var något som gjorde den helt odödlig. Eftersom den aldrig gick sönder så insåg jag att min telefon inte behöver ha skydd, men nu efter flera år har jag verkligen insett hur mycket min telefon har skadats. Visst det är inte hela världen eftersom telefonen funkar men så onödiga pengar och det är inte snyggt med så mycket skador som min telefon har.
 
Ska jag trycka på hemknappen måste jag trycka ner skärmen i vänstra hörnet eftersom skärmen inte ligger mot telefonen. Telefonen har flera hundra olika repor och varje hörn på telefonen är skaddad för att jag tappat den. Hade min iPhone 5 haft riktigt glas hade jag behövt bytt den flera gånger och därför är jag mer rädd om min iPhone 6s som faktiskt har glas. Oavsett om man har tur eller är rädd så utmana inte er utan skydd.
 
 
 
 
Där emot när jag uppdaterade min telefon och inköpte en iPhone 6s. Öppnade inte telefonen förän jag hade skydd runt mobilen och utan skydd med mobilen hade jag inte klarat mig. Har tappat den flera gånger och fått flera olika skador i mitt skärmskydd som jag byter ut ganska ofta. Vikten av att ha skydd runt sin telefon är extremt viktigt och det blir så mycket billigare. Har många vänner som bytt sina skärmar flera gånger på ett år och jag förstår verkligen inte varför dom är mer räddare om telefonen. Till alla som har en telefon, använd skydd för annars kommer ni ångra er när det händer något.
 
Themobilestore har prisvärda tillbehör som hjälper dig att hålla mobilen i bra skick med en snygg touch. Med handen på mitt hjärta rekomenderar jag att ni klickar hem något tillbehör som skyddar din telefon om du inte har det eller behöver nytt. För den dagen jag väljer att sluta andvända skydd kommer jag ångra mig extremt mycket. Themobilestore har bland annat skydd till iPhone 8 och många flera olika modeller.
 
Finns även en rabattkod som du kan använda för att inskaffa mer säkerhet för din telefon.
15% rabatt om ni använder koden CUQKEH-2325 på THEMOBILESTORE.SE
 
 

Kommentarer

Tack för tipset! :-D Kramis

Härligt tips! :)

Bra tips!

Älskar att läsa din blogg du är bara så bäst!

Svar: TACK FINA DU, DU ÄR BÄTTRE! <3
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

åå perfekt ju!:D

Ett supertips verkligen, något jag måste måste införskaffa..

Åh så bra tips!

Jag har inte ens dragit av skyddsplasten på telefonens baksida och jag har haft den i ett år ;) Är livrädd för repor och skador så använder alltid skydd, bra och viktigt tips!! :D

Så grymt tips, ska helt klart kolla in<3

Bra tips :D

Vilket bra erbjudande! Jag ska köpa mig en ny mobil här om någon vecka så då blir det att använda bubbelplast ;)

Dom har riktigt bra grejer! :)

Otroligt fin blogg du har!

vad bra!

Är alltid så för mig, att i början är jag jätteduktig på att använda skal m.m men efter ett tag tröttnar jag typ haha, bra tips!!

Svar: MEN DET ÄR VÄRT SKAL HELA TIDEN!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Så bra att ha skydd runtom =)

Vilket bra tips! Grymt! Kram

bra tips!

Så bra inlägg! :)

Men nej vilken känsla... Jag kör alltid på skal och "glasskydd" i fram, det funkar hur bra som helst :-)

Har precis köpt en ny mobiltelefon och är så himla rädd för att den ska gå sönder, haha!

Måste köpa!

Vilket bra tips! Jag råkade faktiskt tappa min för ett tag sedan så den blev helt förstörd :/ aldrig varit med om förut.

Men vad bra!!

Ja jösses, det är otroligt dumt egentligen att man inte haft tidigare ett bättre skal på sin mobil. Kan bara tala för mig själv, men jag tänkte "de händer inte mig". Men med min förra telefon, tappade jag den i golvet, och fick en super stor spricka, en samsung galaxy 6 edge. Fy det gjorde ont i hjärtat. Så nu när jag har samsung 8 så har jag skydd vill ja lova! :D haha!
Sv; Tack så jätte mycket! :)

Svar: Haha, brukar också tänka "de händer inte mig" men en vacker dag kommer det hända något extremt säkert. Ja fy det måste vara sjukt jobbigt att tappa sin telefon och speciellt i ett golv. Tur att du har skal nu!! :D
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Har också ALLTID både plast och skydd på! Skulle aldrig våga drömma om att gå runt utan, haha! <3

jag skulle behöva ett nytt skydd till min telefon så jag ska ta och spana in deras sida :D

Jag har gjort sönder x-antal mobiler under åren... har en tendens att tappa dom när jag tränar, i skidbackar och i toan haha... så något typ av skydd är ett måste!

Svar: Hahah, åå nej vad jobbigt! Då är detta perfekt när man får rabatt också! :)
Beatrice Jakobsson - FOTOBLOGG

Jag har så himla tur med mobiler, tappar min i tid och otid och den har aldrig gått sönder, ever..!

Jag är oftast väldigt duktig med min mobil, tappar den sällan men nu har jag gjort det, vilket resulterade i stora sprickor. Tur att den inte är så ny :)

Riktigt bra tips<3

fina bilder























Follow my on Bloglovin







Trackback