THIS IS ME

 
 
 
Beatrice Jakobsson, föddes på Gotland 9 september 1993. 

Uppvuxen på södra Gotland som ligger en bit utanför Visby. Under tidig ålder började jag fotografera och som en envis person som jag är blev det mitt drömmål, jag ska bli fotograf. Har spenderat många år med att gå utbilningar inom ämnet men även många timmar med att lära mig på egenhand. Nu är jag bosatt i Stockholm sedan 2017 där jag pluggar andra året på Visuell Kommunikation Fotograf på Fotoskolan STHLM.
 
Jag skulle nog beskriva mig själv som en positiv, omtänksam, envis och social person. Jag är personen som lyssnar mer på andras problem än vad jag tar tag i mina egna och är inte rädd för att säga mina åsikter till människor. När man känner mig på ett djupare plan kommer man hitta mer egenskaper än dessa.
 
Något som jag gärna gör på fritiden är att prata i telefon eller fika på något mysigt ställe. Något som jag gärna undviker på fritiden är onödig information och speciellt när jag inte har något anteckningsblock som skulle räcka till att skriva ner allt. Gotlänska ord är något man kommer få lära sig om man inte kan det sedan tidigare. Man kommer märka att jag är ifrån Gotland utan problem då min dialekt inte kommer försvinna. Hemma hos mig kan man hitta mänder av bomberjackor och inredning av marmor. I bloggen kommer man få lära känna mig mer och hänga med mig till mitt drömmål som ska gå i uppfyllelse.
 
Instagram - @beattriicee
 
Facebook - Beatrice Jakobsson Fotograf
 
Twitter - @beattriicee
 
 
Vill ha hjälp med att fotografera eller kanske bara prata. Jag hjälper gärna till, skicka ett mail till [email protected]
 
 
Trackback