Moa lindqvist

oj , igår så var jag in stan med moa och johanens , skulle åka med mamma till stan vi sa att vi skulle åka vid 9 men mamma kom kl 10. det blir ju aldrig som man vill. när vi kom fram så skulle dom in på rusta och det. jag satt kvar med cherokee och kollade på alla folk, och till slut fick jag se caroline thomas och carls och deras lille bror jag spang in till johannes och jörgen med cherokee i famnen , och sa allt till johanens jag frågade nathalie om hon var på gotland men det var hon inte, Fan jag som ville träffa dig . sen stog vi i kö och då kollade vi på filmar oxå sen går dom för bi oss men jag hinner inte ropa för jag inte kan se dom mer. Fan jag som ville träffa dom.. sen kom jag till stan och träffa moa ,då jag eller vi gick upp på vila där vi träffade isak och jessica , och denise sen gick vi till JC hehe , det tog ju tid och jag gjorde bort mig fan. Tom träffade vi där. sen gick vi vidare och vidare till slut träffade vi petto och sen träffade jag jessica och angelica. sen gick vi vidare och satt oss på Max och åt glass sen åkte jag och moa till fårösund , och johanes hem. Jobbigt att åka buss men till slut var vi på fårö då vi titta på PS i love you och mamma mina.ni ville inte se mej efter PS i love you nu har jag den på datan det är bara att komma hem och se den. Sen sova . idag har vi inte gjort något var ute och gick en timme det var grymt kul. Sen hem till moa och nu är vi hemma hos mig. Vill att någon ska komma . men nej nej...

vet du hur mycket jag älskar dig ? <3

Kommentarer

sv: ja han är ju lite duktig :)

sv: hihi ja :)

haha, shoppade du i visby?

hittade du något fint då? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback