skolavslutning och se kevin Alice Robin

Skolavslutning i torsdag , vi gjorde inget typ spelade lite och kollade film åt julmat. och sen våra betyg , jag vet inte om jag var så glad för det. Tycket det var jätte dåligt inte vad jag hade tänkt mej. Men dagen slöt bra åkte hem till moa och ungås med henne. Sen gå upp till hemse och prata lite sen gå hem igen då var det deppigt och segt hela kvällen var deppig. Sen gå och sova kl 06:36 vaknade jag av att jag hade ont i magen. men somnade om igen. Sen vaknar man upp kl 11 hemma hos moa.

Tog bussen till stan idag klockan 14:00 fullt i bussen kan man säga. När vi kom in kl 15:00 så sulle vi gå över vägen och jag var duktig ju moa an till och med hålla med om det haha , sen efter det gick vi in och åte lite mat innan man fic träffa KEVIN ALICE ROBIN. Dom kom lite senare en av dom sulle dom missade planet. Först träffade jag och moa fanny lorin som gick med oss , sen träffade vi Jessica malin och angelica som vi oxå var med. när klockan var 15:40 då kom ROBIN och började sjunga sin låt. Efter det kom ALICE upp och sjöng sin låt och efter det kom KEVIN och sjöng , många som var där och fick jätte många bra bilder men kan inte ladd upp dom nu tar det i morgon kväll. efter dom sjöng 1 låt var var det bara att vänta på att moa skulle upp och köpa en skiva och så skulle robin kevin alice skriva på hennes skriva. men var ju tvungen att köpa en skiva för att få dom att skriva. jag och fanny var jätte ledsen till slut fick vi lite pengar av moa och så så vi kunde köpa en . ståg i dennna kön 1 timme och en halvtimme. Jobbigt men det var det värt. till slut kom vi upp dit hur jobbigt det än var i kön då man fick några kort. och KRAMAR FICK MAN AV ALLA ;D sen stog vi och väntade änad tills dom åkte sen sprang vi upp i bussen. Vi var ju grymast och vinkade till dom sist :) dagen var jätte härlig. och bilder kommer i morgon hoppas jag.
och när jag kom hem så fick jag min I pod :D
/beatricejakobsson

Kommentarer

allt var ju bäst, är så jävla gla att ni kom ditt så man kunde stå vid er :D

fan vad kul det var ;)<3

vårat typ första minne tillsammans? xD

älskar dig !<3

åh va kul och träffa dom. speciellt Alice! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback