visby med älskling

igår var det skola fick ju skaffa mej nya kompisar fick ju några nya kompisar till slut ju ;)
Sen efter skolan åkte jag och moa till stan, och gissa vem vi såg där ?
Vi såg han som spelade teater han som gick i mot mej och amalia  :D
Jag var ju glad reseten av dagen sen. sen i väg och hitta julklappar till moas familj och till slut
sa vi att vi ses snart så gick vi och köpte julklappar till varandra.
efter det satt vi bara och glodde på MC dolands  , sen hem till moa och sova där.
och i bussen hade ju moa kul i allfall ^^, sen efter bussen oxå.

Idag vaknade jag vid moa och då kände jag att jag inte mådde bra alls.

så jag åkte hem och nus ak jag ner och sova.
och ni som är i solan har säkert roligare än vad jag har ''/
men men får se puss på er <33

Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback