dagen..

Äntligen hinner jag skriva i min blogg..
idag när jag kom till skolan så fick jag reda på att jag skulle på intensivkurs (stavning?)
visst jag behöver det men i 3 veckor från 8:30 till 11:00 jag missar jätte mycket :(
men men det var bra jag lärde mej saker...
sen efter det så var det att gå på bilden..fick se hur jag såg ut i skolkatalogen!
belv nöjd men finns sötare! <33
pratar med edvin och jerper idag som jag inte gjort förut!
moa och fanny mobbade jonathan idag så jag fick skaffa egna vänner..
sen efter det var det svenska.. och det var inte så kul men men..
sen SO vi gjorde typ inget :/
micke var jätte snäll idag ju ;D hoppas jag kommer ihåg att fråga dig nu :D
Tack för att du finns moa du är bääst! <3
älskar dig!
----------------------------------------------------------------------
jag försöker göra mitt bästa men sen kommer ni alla
och förstör då är det inte lätt, jag kanske borde bry
mej om mig själv och skita i er ! smart vah ?
jo jag vet jag ska fan göra det.


jag i mitten...


min klass!

<33

Kommentarer

haha snyggingar på banan fotot ;)

asså jag ser helt fuckad ut

men du är så sjukt söt bea

helt klart bästa i klassen!

puss på dig söta unge! :*

haha sitter o kollar tillbaka i din blogg!! har du kvar alla bilder?! skulle va sjukt kul o få vissa :) puss























Follow my on Bloglovin







Trackback