igår & idag

Jag kan ju börja med att säga vad som hände igår , vaknade upp i min egen säg och brevid sov moa och på golvet sov simon hermasson. och efter det så åkte vi hem till moa och bakade pepparkakor jag var ju inte duktig men men , efter ett tag kom Olivia då jag och moa åkte upp och handlade sen kom pappa och hämtade oss , sen hem och sminka sej och sen o väg igen. Efter som Leonard och Danne skrev till mej redan vid 1 att dom väntade på oss vid församlingshemet. Men jag och moa kom upp till Kl 18:00 och var med dom tills jag får ett sms av filippa där det står att mamma kör ner mej till dej och dit ska vi ju inte! så jag ringde papp och bad han köra upp dom för att dom inte vågade fråga. och efter det så gömmde vi oss för vi ville göra något roligt , men moa kunde ju inte hålla tyst. Efter det så bestämde vi oss för att gå bort till Atsarve , vi skulle träffa tommy men han kom aldrig men fick fick träffa sacka och simon (melander ?) och efter ett tag får jag syn på tommy står och pratar med han ett tag. och sen frågar jag hur hans födelsedag var. den var bra sa han. (vi fyller år på samma dag) men sen säger moa att jag fick kondomer av min syrra när jag fyllde år och så stog vi där ett tag sen säger tommy till slut HUR MÅNGA KONDOMER HAR NI ANVÄNT PÅ BEA ? (pinsamt kan man ju säga) men sen efter det gick vi in till simon (där jag bodde förut) dom har gjort jätte mycket kände inte igen mej alls! men men efter ett tag gick vi tillbaka till församlingshemet. sen ut igen sen in igen sen kom simon och sakcka sen gick vi ut och in sen skulle danne och dom gå till  jocke alla gick  me förutom jag och moa vi gick hem till simon och åt porcorn. och lyssnade på musik och pratade! sen efter det gick vi tillbaka igen och lyssnade på musik och jag var och pratade med leonard och danne ett tag, efter det så var kl 04:50 och då var jag leonard och danne var längst ner på golvet och sen kom moa på oss och filippa och amalia det var jätte skönt men sen skulle den där leonard gå på toa så det blev inte skönt att sova jag sov på golvet ohh hej och hoo! men men somnade 05:30 och vaknade 10:00 för att moas (plast pappa) kom och skullehämta henne , jätte jobbigt men men. då fick man gå upp och städa och allt sen åkte amalia och filippa och då gick jag danne och leonard till hemse vi kom till moa sen kom papa och hämtade oss! jätte trevligt att gå och prata mer i iaf. sen när vi kom till hemse gick vi till  filippa sen gick vi och såg ''kung fu panda'' somnade för jag var så trött , och efter det så gick vi hem till lippa och åt sen kom moa och då dansade vi runt julgranen och då dissade danne och leonard oss''/ men men , efter det så gick vi och såg ''kung fu panda'' (igen ) jag somnade inte då ;) och efter det gick vi hem till filippa och såg film , sen kom pappa hem och städa lite och så.. Orka kolla om jag har stavat fel.





Kommentarer

skicka bilderna? :D:D (A)























Follow my on Bloglovin







Trackback