komfimation

Jag måste bara säga tack till moa som skrev min blogg i fredags och glömmde en sak , vem det nu var som ringde dolt nummer så menar jag kanske inte det jag sa i telefonen. men om vi ska ta lördagen var det jätte roligt.
Först hoppade jag och moa stutsmatta när det var snö jätte snygga var vi ju ;)
och när vi skulle åka och handla skulle moa köpa vanlig cider som vi får köpa men han som satt i kassan sa att man var tvungen att vara 18 år :O men men när pappa skulle köra ut så bakade e ann bil in i han. men det hände inget. och sen när man komm till församlingshemet var det bara att börja jobba.Vi började med ett jobb som var ''' kär och galen''  bilder kommer där nere sen men det var jätte roligt jätte många i vår grupp som skrattade efter som alla var så snygga! Det går inte att beskriva hur roligt det var, skrattade hela tiden. :D sen började vi jobba med '' VEM ? JAG! '' det var jätte roligt det! ida duär jätte snygg i rullstollen. <3 Skrattade jätte mycket då oxå (A)
Och sen så gick jag och moa ut och pratade lite och lite annat ;)
sen gick vi in och åt mat pizza, och sen leker vi efter det ;D sen ut och röra på sig moa gör så ida rammlar :)
sen är det kyrkan och sen fick vi ha mobilen hela natten och gå
och lägga oss när vi ville :OO det trudde man aldrig om henne!
sen idag har vi inte gjort så mycket. vissade alla bilder och provade det när man har på sej
när man kofimerar sig (vet inte hur det stavas men men) jätte snygga var vi! :D
sen skulle vi spela upp lite saker igen. och ida läser på ett papper. först pratar hon... sen fortsätter hon läser och säger så säger några i folkmassan hon ska väl inte dö ? Fatta vad  roligt det var! :D
tack det var en jätte bra helg puss på er alla!

och grattis till johannes och kristina som har varit tillsammans i 1 år idag! <3


beatrice                     jobbet ''kär och galen''


 jessica ida Moa                                   filippa ida beatrice


GRATTIIIISSSSSS! :D


Kommentarer






















Follow my on Bloglovin







Trackback