är jag värd veckansblogg?

det luktar gott här hemma undra vad det blir för mat ? ska snart ner och kolla och då är det ju säkert mat också. vad ska ni äta för mat eller har ? efter jag har ätit mat ska jag till hemse och planera om ullared för ditt måste vi. sen kommer jag hem vi 9 tiden , och skriver ett inlägg. men vi hörs senare love ya!



IMORGON KLOCKAN 12:00 SÄGER MALIN VEM SOM HAR VUNNIT VECKANS BLOGG.
JAG SÄGER BARA DET EN GÅNG TILL PASS PÅ ATT RÖSTA FÖR SISTA GÅNGEN!
KLICKA HÄR FÖR ATT RÖS PÅ MIG OM JAG ÄR VÄR ÄR NUMMER 10

Kommentarer

ja, det är du. ((';

Ja att samma person har kommentarat att dom röstat på dig 3 gånger fast har namngett olika namn MEN det är samma ip nummer och samma person. Jag kommer att gå igenom alla röster i inlägget, och är det några mer som fuskat så kommer jag att ta bort dom med :)

sv: Och det gör dom rätt i! :)

sv; Okej :D gick det att rösta på flera? :)

åt något äckligt

sv: tack! :)

Fin blogg du har! :)

okej :)

såg de! <3

Om du inte vinner den tävlingen kan du anmäla dej till ''månadens blogg'' inne på min blogg!

Runt den 20 april kommer jag välja ut runt fem stycken som folket sen får rösta på! :)

Puss och kram!



http://emmanelson.blogg.se/2009/april/manadens-blogg.html#comment

Svar: Åh, tack så jätte mycket, vad glad jag blir nu :D

sv: hahah :D

ja bra kamera har dne garanterat, jag har ju själv dne svarta och fotar hela tiden :)

lycka till då :D

sv; Okej :D

Jag ska absolut rösta på dig!

jag åt en god sallad idag lagad av mig:D hihi och korv också.

fin bild<3 och hoppas du får en skön kväll nu, för det ska jag.

fin blogg :):) allt bra ?























Follow my on Bloglovin







Trackback