en timme sömn :/

ska först börja med går dagen , åkte ju upp till hemse igen igår och var med massvis med trevliga folk och det tycker jag inte var så kul , men vissa tider var helt okej. sen på kvällen hände en liten sak som inte gjort oss andra på bättre & gladare humör. där slöt inte min kväll. jag kom hem skrev ett inlägg och sov inte på hela natten christopher ringde mej vid 5-tiden på morgonen och jag var ännu vaken har inte sovit på en timme.

idag så var det att åka till skolan , och jag gjorde inte ett skit efter som jag var trött och allt var åt skogen. försökte reda ut allt men det gick ju som det gick. iaf så åkte jag från skolan vid 2-tiden och sen vid 3-tiden var jag i visby hämtade min mobil och sen ta bussen hem igen. (jag hade glömt mobilen i busssen klant ?) men nu är jag hemma och ska var på era kommentarer & läsa era bloggar. hur har eran dag varit ?

bilder sen igår. TÄVLINGEN ÄR SLUT IMORGON KVÄLLL , SKYNDA ER OCH RÖSTA NU KOLLA INLÄGGET LÄNGRE SEN.

Kommentarer

underbart väder idag (: har du haft det trevligt i solen ?

Hur är läget med dig då? :D

Börjar den nya på torsdag eller ? :P

okejokej dårå?

Okej :) Jag får hålla koll då ;D

Åh, fina bilder på headen! :D

inlägget om fördomar ;)

jodå bloggen e kvar:D& jag bloggar igen:D

Okej det blir bra :D ha en bra kväll!

Svar: Tack, du med! (:



Ps. rösta gärna på mig, nr 9 på länken nedanför som veckans blogg:

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/april/finalisterna.html

Haah varför hatar du dem? de som är så fina :D spec den i mitten!

mhm, usch o fy . Förr var de ju ingen som gnällde på detta , nu händer de varje 100 del :P haha .

seriöst , tänk på dom barn som föds nu , vilket helvete dom kmr få sin uppväxt , de kmr ju typ vara kaxiga 3 åringar som springer runt o säger att de ena barnet har ful klädsel och reta hur tjock den är :O seriöst , de kmr säkert vara ungar som gifter sig i 12års åldern :P

dårå:/ ? om du vill berätta alltså

okej!

allt väl?

kram!

sv; Tack för din röst! :)

Allt bra?

Vad gör du ikväll?

sv: okej, var det det där som hände igår? :/

bra! :D♥

Ta ny bilder, vet ja :D























Follow my on Bloglovin







Trackback