90 minuter var min skola

redan fredag och jag har inte sovit klot dom här nätterna i veckan , men ändå varit i skolan hela vecka. idag har vi varit och fagat vid ålarve , det tog ett tag att komma ditt men efter ett tag så kom vi ditt (moa somnade när vi gick) var där unefär 90 minuter sen åt vi korv och åkte hem. (jag och moa gjorde inte så mycket) men vi var klara då , hem och gå ut i det fina vädret igen. men det finns inget att göra men jag solade lite och sen har jag försökt pluggat lite.

vad har ni gjort idag då ?

bilderna är sen igår (A)

Kommentarer

Att jag inte behöver störa mitt surfande efter hur mycket det kostar att surfa. Förut blev det ju så det kostade 50:- dag så då kunde jag ju inte skriva när jag ville i bloggen.

okej ;) jag har varit i skolan och sen gick jag en stund på stan innan jag tog bussen hem :)

visst! fina bilder du tagit :)

Precis. :D

jaha, jaja ^^ nej då ska göradet nu!

Hihi, vad händer ikväll? :D

när du är med i en tväling, du ville att jag skulle rösta på dig då :d haha

´nt mkt!

va gör du då??

sv: hihi ingen orsak :)

och förresten, hur länge håller bildtävlingen på? ♥

allt bra? :)

Hej , gå in på min blogg och dissa eller hissa höga byxor !:)

Svar: - Tack, gumman! :)



- det är viktigt att sova, you know. du får sova ut nu i helgen.. ;)

- jättefina bilder förresten!

så lite! tack ;D

Hihi okej! ;D Visst är bilden mysig! ;D

Fiiina bilder :)

Gick det bra på fagningen. ?

jag gör inget. Men fina bilder x) :D

sv: okej :)

jättefina bilder btw! ♥

gick det bra på fagningen. ??

fina bilder. :D

haha okej, de får man vara! :)

man får de ;) haha

Nice blogg , hur har din dag varit då ?

Jävlar vilken snygg design du har!

söt blogg:)

vi fagade i tre och en halv timme :(

vackra bilder.)

jag har inte gjort mycket idag och mycket på samma gång.

jag har vilat upp mig till morgon dagen :D<3























Follow my on Bloglovin







Trackback