GODMORGON

nu hinner jag skriva lite i min blogg , jag har tur och har en data i närheten. igår åkte jag till stånga med christopher Anton moa & timme. där vi kollade läget ,och sen kan jag bara säga att det var skit kul jag kan inte berätta alla saker som hände för det kommer ta tid. och nu vaknade jag & fick bort till alex och nu skriver jag blogg. bilder kommer sen när jag fått dom av moa.

idag vet jag inte vad som händer eller jo jag ska till moas pappa och vara där sen kommer jag hem vid 5-tiden kanske och då blir det ett blogg inlägg. förlåt för atta stav fel igår men det var min lilla syster som skrv det. aja , det kom ut iaf. men nu tror jag att jag ska sluta. men hur var eran dag igår ? (ingen bild)

Kommentarer

Vad tyckte du om talang igår?

naaw tack gullunge :)

allt bra med dig då?

kram :D <3























Follow my on Bloglovin







Trackback