GRATTIIIS TILL...

då har vi vinnare i veckans bild och gissa vem det blev ? en jätter bra tjej som kan ta kort och skriva blogg. Grattis Liene. du vann och det betyder att du ska få en länk på min sida plus att jag ska skicka något gulligt till dig men det kommer ta ett tag. men nu tycker jag ni går och kollar henens blogg [klicka här] och tack ni andra ni hade mycket fina bilder. på måndag drara vi igång nästa.


har inte gjort mycket iskolan idag heller jag måste börja jobba men när ska det bli ? snart hoppas jag iaf , efter skolan åkte jag med moa & elinor hem till henne , fats vi hade inget att göra så vi åkte upp och var ute i solen och hade skit kul tycker jag njut av bilderna mina vänner. ska sova godnatt!






skirver mer imorgon!

Kommentarer

Härliga bilder! (:

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

Sv:Neej :( Vart bor du nånstans? , känner igen platsen :D

Okej! :) Tack så mkt<3

bra där! :)

yesyes

härliga bilder :)!

sv: okej, bra då :)♥

åh vann jag:D så kul. That made my day!

och så gulligt att du ska skicka nåt till mig, fast det hade du inte behövt, hihi.

okej (:

sv: haha nej, klart jag ska svara på dina kommentarer:D ska sluta svara på de som är mindre viktiga bara.

Härligt bilder du med ju! Jaa, den resan var underbar.. barar jag och min prins^^



Något kul som händer i helgen?



Kram

Tack söt! :D

Kramar

Godmorgon! :D sovit gott ? ;>

sv: allt bra med dig då? :)

bilden var ju super fin! :)

härligt. här blir det sämre bara. Gör du idag da? :)

Hur har din dag varit? :)

tycker du? TACK! :D <3

vilka härliga bildeR=)!

Det är bra!

va ska du göra i sommar honneeey! ??

Sv: hihi jappjapp! :>

Haha :D Vad ska du göra i helgen då? ^^

Hej! Allt väl? :)

Härliga bilder

du får skicka alla bilder, eller har du ett usb? för i såna fall lägg in alla bilder på det och ta med på måndag? ;)<33























Follow my on Bloglovin







Trackback