vem vinner ? det är ni som bestämmer.

Ni får bara rösta på en av dom här underbara bilderna.
Ni får försöka få röstar hur ni vill
du får rösta på dej själv om du vill
& om den personen som inte röstar har blogg , får dom skriva msn.

tävlingen håller på ända tills torsdag , så nu är det bara att rösta på vilken av dom här bilderna som ni tycker att ska vinna. den som vinner får en länk hos mig & jag följer den på blogloving. sen ska jag tänka ut något mer gulligt!

nummer 1 är 
Liene

nummer 2 är nicole

nummer 3 är Jenny

nummer 4 är  Denise


LYCKA TILL ALLA SÖTNOSAR ,
om någon anna vill vara med nästa gång skriv det när ni röstar också! <3

Jag är borta hela dagen så ha det en underbar dag! love ya <3

Kommentarer

fin blogg (:

sv: Tack detsamma! :)

Nej, vad tråkigt, hoppas det löser sig! :( jag har också bråk i familjen, det är verkligen inte kul.



Jag var hos min " andra " Familj, haha pappas familj och där är det inte bråk ;)



Kram! ♥

Du kan ta bilder från google och sätta ihop de i nån program eller skriva text! = )

Va gärna med i tävlingen!

allt väl annars??

kramar på dig! <333

sv: tack själv :)

Jag röstar på nummer 4. =)



Tack för alla underbara frågor! :D <3

allt bra?

ettan är fin! :)

Nummer 2 tycker jag (:

Okejokej , Jag ska nog också vara ute (:

jag röstar på nr 1!

sv: hihi okej :)

jag med, det är så irriterande att bara ha en gammal digitalkamera, jag vill ha en mycket bättre haha!

tack så mkt söt! ♥

Åh kissen i mitten! Älskar nakenkatter, jag faller pladask! :')



Re: Nejdå, inte alls svårt! :)

nummer 2 , riktigt fin bild :)

ja underbara malin har gjort den*

Okej:)

tack.

De värmer att alla vill jag ska ha kvar den:)

han tackar:D

haha fint att min nya blogg inte är klar ;d

sv; hihi :)

Vad ska du göra idag? :)

Jag röstar på nr. 3 :D

sv: jadå, jag firade, nej stackare! :( ♥

nummer 4! :)

sööööt blogg

alla bilderna va ju jätte fina :D

men är inte med!

Ja precis:D

sv: va då grattis till veckans blogg?(A):D

Nummer ett! :)

hihi :)<3

nummer tre!<3

Jag vill vara med nästa gång<3 Följer dig via bloglovin,vill du följa mej?

sv: okej, jag ska bara ta det lugnt ;D

haha jag röstar föfan på mig själv föfan ;D 4 ftw

haft en toppen helg... vad har du gjort då?

nummer 2, nicole :)

god morgon sötis!<3

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rakt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ganska nystartad hemsidan som är mycket lättare att salma ihop presentkort på. Man behöver inte alls lika mycket poäng som man behöver på andra liknande sidor (gratisbio, gratismakeup, gratismode, etc)



Så passa på att bli medlem nu, då sidan endast har ett få antal medlemmar vilket gör det lättare för DIG att samla presentkort!



Bli medlem här http://www.freestreet.se/?r=775 så kommer jag även att länka dig i min blogg :)

sv: Godmorgon. Hahah tack! :)

allt väl???

hoppas du har en underbar annandag påsk!

kram ♥

jag röstar på 4 - Denise ! :))

JAG VILL VARA MED I NÄSTA TÄVLING BEA ! <3333

sjukt snygg blogg

komentera min !! <3

sv: jorå,det är bra! ;D

gör du då?



haha, ja, en del x)

jag röstar påå numemr 4 :D

nr 1!

vad kul att jag kom med:D

ska försöka få ihop röster snart, måste bara få bilder av min bror på msn för skulle lägga ut dom på bloggen.

Jag röstar på nummer 4.

Röstar ¨på mig själv :) nummer 2

jag vill rösta på fyran annars kommer denise slå mig :)

nummer tre

Jag röstar på Liene's bild!

och jag skulle gärna vilja vara med nästa gång!

Bild nr 1 (:

jag röstar på nr 1 - liene :D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

förresten jag röstar på mig själv:D för att det gick ju.

röstar på 1:an :D

sv: Så lite så!

Oh, tack eller nått. Det ska bli kul, haha. :D

snackar i tele .



fett söt katt .. :)

Åh, katten är ju så söt så jag dör! Jag röstar på den, nr 2 :)

jag röstar på nr 1 liene.

Jag röstar på första bilden och kan tänka mig att vara med nästa gång då jag har en underbar bild på min tant Smulan :)

Jag röstar på bild nr 2

röstar oxå på ettan och jag skulle kunna tänka mig att vara med nästa gång! :)

Jag röstar på nummer 2 :D

Nummer fyra! :)

Nummer två! Så himla sööt!

nr 1!

LIENE DEN SÖTNOSEN!! :D

KRAMAR

nummer 1 :)

Jag röstar på 1:an :)

Vi vill vara med nästa gång! =D

Nummer 1, Liene!

Jag röstar på nr 1 :)

Nummer 1, Liene :)

Nummer 2

Jag röstar på nr 2 =D

Nummer 3



Vill också gärna vara med i en fototävling, så himla kul när man får bra bilder =)

Jag röstar på den första bilden!

1 !!

Jag röstar på kissen alltså nr 2



Natta

Bild nummer två :) Kram

NR 1! :)

röstar på Liene :)

jag rötar på nummer 2! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback