ni får inte missa tävlingen.


ni har inte missat tävlingen ? skynda er det finns ungefär 5 platser kvar i tävlingen. ni skickar en bild på djur/natur till mig ikväll. och imorgon laddar jag upp alla bilder sen får NI se till att får röstar på just eran bild. och den som vinner får en länk på min sida och jag följer den i blogloving (om jag inte redan gör det)

varför har inte jag skrivit idag för det kanske ni skulle vilja veta , men det är så att jag inte har haft lust idag har det varit en lungn dag jag skulle kunna göra så mycket men jag har inte gjort ett skit sett på en film vart ute lite(tills det blev kallt) sen har jag varit orolig för pappa. och sånt.. därför har inte jag haft lust att skriva. vad har ni gjort ?


Anonym: tjena sötis! du jag undrade hur du fått en så stor bild på dig som v-bild på din blogg?<3
och mitt svar blir att jag har tagit en helt vanlig bild och sen har jag klippt ut sidorna efter som jag inte ville ha bilden så stor. var det ett bra svar ?

Kommentarer

jag var faktiskt dålig på att kommentera din super fina blogg.. men nu är jag tillbaka..

allt bra med dig??



va för tävling tycker du jag ska ha på min blogg?

Veckans blogg , snyggaste kläddstilen mellan kändisar.. snyggaste dagens outfit eller nåt annat... Säg bara nån tävling!



Kraaamm & Tacksam för svar!

Jag tror hon menade hur du har fått den så stor på bloggen eftersom dom brukar vara små som hos mig ex. hehe jag vill också veta det :P



sv; Okej :D

hihi! annars allt bra?:D

sv: 92a :) själv?

fina bilder

Ja, verkligen! :D <3

coola bilder!!:):) kika in på min blogg , jag har ett nytt sminktips och kommentera jäärna!:))

Jag är redan medlem, tror jag. Fina bilder. Varför är du orolig för din pappa ? <3

sv: haha ;)

har du haft en bra dag då? :)♥

ja jamie är dundersöt :D

ibland så har man bara inte lust att skriva nåt.

men härliga bilder:)

idag har jag umgåtts med mamma och brorsan en hel del.

Vill du bli en av dom fem finalisterna i veckans blogg? Allt du behöver göra är att skriva en kommentar att du är med. Kolla i min blogg. (:

okej:)

taack:) <3

japp det ska vi ha :)<33

sv: hihi, ok :)

sv: Vad gör du ikväll då ? :)

nemen tackar :] du med :)

okej, när är man född då, augusti/september va? :P

sv: Aw, tråk! jag ska snart till en kompis :)

jag har nu valt ut en bild som jag vill tävla med, den finns i det här inlägget: http://lienes.blogg.se/2009/april/melting-lake.html#comment

den första. Ska jag skriva om tävlingen i min blogg nu eller?:)

Hejsan!

Här kommer en liten "dagen efter" hälsning till dig!

Hoppas du hade en bra påskafton igår?

Vad hittade du på? :)

Kram! ♥


det var ett perfekt svar haha!<3 vet inte varför det blev anonymt. Kram Fanny.

Tack! :D det värmer att höra:D

Ja jag mår bra:D

adda mig på [email protected]

sv: bra då :)

japp, det har jag!

ska du göra nåt kul imorn då? (;♥

häänder imrg?:D

Kollar på på GG?

sv; jaha okej. Tack :D

Sv: Ja, när jag hörde att det skulle bli en till säsong av Sveriges smartaste barn, tänkte jag om dom inte ha lensat ut alla smarta barn i sverige redan, men tydligen inte :P

sv: Hihi ja :)

sv: hehe okej ;)

skicka imorn :)

ja absolut :)

Hej på dig! :)

Hur har din dag varit? ♥

sv: hihi ;p

allt bra idag då? =D

Fin blogg (:

Haft en bra dag ?

Kram <3

sv: okej, skönt :)

jag ska till stan med en kompis ;)♥

har gjort:D <3

hihi okej(A) jag älskar alla sakerna där:D

ahh jag har också haft en bra dag (:

jätte fiint namn (: <3

sv: hihi ja :)♥

men din mejl är väl: [email protected] ?

heaven!

Hehe okey!

Jo den har varit bra :) ♥

Sv: Mhm.. Eller hur :P

varit hemma hos mina föräldrar :)























Follow my on Bloglovin







Trackback