Rösta på veckansbild!

GLÖM DET ALLA SÖTNOSAR! nu har jag fått 4 bilder och det räcker för att börja rösta , jag vet att jag sa att det inte blev något men nu blir det bilder ändå. frågan är vilken är veckans bild ? ni får rösta farm tills söndag då jag ser en vinnare som har flest röster , ni får rösta hur ni vill men om den inte har en blogg måste den skriva sin msn , annars blir rösten inte med.

nummer  1   Matilda  väljer du denna ?


nummer 2 Saga eller den ?


nummer 3
Ina eller den här ?

nummer 4 isabelle eller den här ?

Kommentarer

2 :D

sv: yes, allt bra? :)

4:an :D

sv: det är bra med mig :)

nr 3, den var mega mysig den!

no problemo:D

2 :)

nummar tre ! :D

Härligt att denna tävlingen blev av! :D

nr 2 :)

göra imrg då?:D

nummer 2! den var vacker x)

sv: okej, vad kul :D<3

Ha en trevlig kväll :)

Tycker att trean är gulligast=)

2an är lätt finast! :)

sv: ja, jättekul! :D

tack söt <3

fint! min dag har varit toppen! din då?

nummer två !

Coolt:O

Jag ska plugga :/

sv : haha jag med ;)

2!!! :D

bra :) jag väljer 2 :)

Bra blogg du har :D





- Allt bra??

HAHAHA XD jag ska ha hemkunskapsprov imrg -,-

2an är lätt finast:)

Svar: Jamen eller hur :)

Röstar på nr 2!

Helt klart nummer två! :)

Nummer 2 röstar jag på

Aha! Jag fattar inte riktigt?

Röstar på nummer två

2an :)

nja inte just nu :P ... vill sova är trött, xD

Röstar på nr 2 :)

Oh ja! :) hoppas du får en fin dag idag! :D

4

röstar fan på 3an!

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

nr 2

Nummer 4!! :P

hur länge håller tävlingen på? :)♥

Hur har din dag varit då? :D

Jag röstar på nummer 2 ;D

nummer 4, isabelle :)

Rvåan eller treaan, (:

fina bilder!:)

allt väl sj??



sv: bra här!

Nummer 2 Saga :)

2: an :)så himla fin!

Okej, ungefär samma! :P

händer i helgen då?

kram

nr. 2 :)

lätt nr 2 :)

nummer två!☻<3

nr 2 :)

nr.2!!

Jag röstar på nummer 3 Ina.

jag röstar på nr två.

titta in min blogg också vetja :)

okej :) ♥

Svar: Tvåan (:

Saga :)

nr 3:D

2:an den var jätte fin!:)



Röstar på nummer 2, Saga! ;D

2:an , sjukt fin :)

JAg röstar på nr; 2

Nummer tre röstar jag på! :)

nummer 2 saga :D

Nummer två :)

1

1

Kan du inte ha en ny fototävling? :D :D























Follow my on Bloglovin







Trackback