sista för idag!

skolan idag har varit helt okej (Y) och jag amalia & moa hade gympa lektion det blev pärk och det gick jätte bra men vi kommer säkert få IG men hoppas på det bästa och på slutet skulle våra klasser säga vad dom tycker 8:3 tycket det var roligt och våran klass tyckte det sög.. men aja , sen har jag jobbat matte och kännde mej duktig (A) Vann en biobiljett efter som att vi var 4 st som van efter som att vi var i visby och hade en tävling. och då lottade vi två som fick bio biljett och jag och amlia fick den.

ikväll blir jag inte hemma jag ska iväg
så det blir mitt sista inlägg för idag så därför hoppas jag att ni haft en bra dag och att ni har en bra kväll vi hörs i morgon mina vänner love ya!

Kommentarer

hur gammal är du? :)

sv: haha :) Vad tycker du om låten i mitt inlägg?

Sv; Hihi, jag gick och la mig tidigt igår :D

så himla skönt (:



Vad ska du göra idag då? ;D

skit fin design!

hej! Vill du vara med på min veckans blogg tävling? De är bara att du kommenterar och skriver : jag vill att du ska ha veckans blogg tävling. Så kanske du blir veckans blogg!:)

sv; Okej, :)

Hur är det med dig idag? :D

Tack söt.

Kramar

ha en bra fredagskväll söt! :D♥

Nu är det sista chansen att anmäla sig till veckans blogg i min blogg (om du inte redan har gjort det) klockan 22 tar jag ut mina 5 favoriter. Det kanske blir just du om du anmäler dig nu!



En enkel väg till framgång helt enkelt;)

sv: hehe okej, min dag har också varit bra :P

Svar: Ingen orsak söt (:



kul att du vann en biobiljett ;D

Hejsan!

Hört talas om uppföljarna till PCD & Girlicious?

Paradisio Girls heter dom.

Kolla in gruppen och deras första singel på min blogg och skriv gärna vad du tycker om dom :)



Rock on & ha en forts trevlig Fredagskväll!!!

Sv: Hehe okej, då kom jag ihåg fel då.. Påmminde dock om ett ställe ! :D

Härlig bild! :)

underbar header!:)

följer din blogg också! :D

hoppas ni ändå får iaf ett G:)

gå in på min blogg och rösta på din veckans blogg favorit!:)

hur var det på festen ?























Follow my on Bloglovin







Trackback