solen är farmme wiie!

godmorgon nu har jag rätt lite tid men jag ska skriva detta snabbt. somnnade typ en halv timme tidigare än förut idag. vi har sovmorgon men jag måste ta bussen tidigt ändå. efter som det är tema dagar ska vi in till stan och efter det ska jag hem till moa så det blir ett inlägg mot 5-tidenn tror jag. och sen mot 7-tiden ska jag väg och kollas fannys grej i skolan. det blir säkert en bra dag ska vi se till. men nu måste jag sminka mej vad händer idag för er ? + att skolen är framme skit bra!

Kommentarer

hos mig är inte solen framme än men den dyker nog upp:) jag ska inte göra mycket idag, bara skolan och sen hem och tråka.

Du får ha en underbar dag!

svar. awuu jaa (A) men det blev tyvärr ignenting, jag somnade XD

haha jo det kan man lugnt säga! gjorde om lite också så det va lite roligt :) älskar att solen är framme nu! så himla mysigt!

sv: okej ;P

Just nu gör jag inte mkt alls ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback