ute hela dagen i solen.

ute hela dagen tills nu och det har varit skönt var i fide ditt vi ska flytta och hjälpt pappa med veden. och sen har jag & Jonathan springit in i huset och fixat lite där & där. jag kanske ska måla om mitt rum men jag vet inte vilken färg förslag ? golvet är blå typ.. & sen så åkte vi ner till mamma & mina syskon och fikade och nu är jag hemma. (pappa & mamma har nästan blivit vänner) sönt tycker jag. vad har ni gjort?

nu ska jag ta och läsa era bloggar sen gå och duscha vi hörs senare.

Kommentarer

Hej! Hur mår du idag? :)

härliga bilder =)

sv: Ja det var kul igår :D Vad gjorde du igår? :)

SV: Tack så jätte mycket sönos, vad gullig du är!! TACK, TACK, TACK CUTIE! Är du ed någonstans så röstar vi mer än gärna på dig!! ;)

KRAMAR PÅ DIG!

Sv: Glad påsk! :)

vilket litet hus. (('x

Bea du har så fin blogg ,jag blir avis:(:)

jag har inte sånt armand, men vill ha! :D<3

okej, härliga bilder :)

Ville bara önska dig en trevlig kväll :)



Kram

/Linnéa

härligt att vara ute i solen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback