är den snygg ?

tack alla söta vänner/bloggläsare igår hade jag 155 st som kollade min blogg tack , hoppas ni stannar kvar! först kommer pappa upp och väcker mej vid 9- tiden tror jag men jag ville inte vakna sen frågar han om jag ska ha frukost då får jag ta och kliva upp,  ska snart sminka mej och sen gå ut i solen ett tag. sen vid 1-tiden åker jag till mamma & dom andra det blir nog bra (Y) vad ska ni göra idag?

den här söta saken hittade jag ad tycker ni om den ? [klicka här för att komma till hemsidan]

Kommentarer

jättesnygg klänning! =)

Nja , vet ej om va håller med dig. Det var bara en liten skogsmus :p de lever endå bara i ett år typ :p plus , som du kanske läste i mitt inkägg. Hatar möss! ♥

svar; ska du på bröllop? :) fin var den iaf ;)

den där skulle jag vilja ha :o

Svar: åh, tack :) hehe, men jag var aldrig nöjd med den.. men det gick inte särkilt bra att göra en ny header får se hur det blir sen :)

Godmorgon sötis!

Har du sovit gott? Hoppas att du får en super bra långfredag!

KRAMAR PÅ DIG! ;)

Och om du har lust så skulle det vara super roligt ifall du ville ställa någon/några frågor i frågestunden, då blir vi superglada! ;)

Jag skall vara med Isabelle =)

SV: Ja jag sov toppen. Själv då? :)

:D<3

ja :D

SV: Ååh, tack sötis! Jag har sovit super gott! ;)

Självklart räcker det med frågor, tack för att du ställde några!! :D

Vad har du för planer för en solig dag som denna då? KRAMAR

SV: Nice. Snygg klänning :)

> Kom in och lyssna mitt band vetja!

Lägg oss på minnet, shadow of the room :)

checka videorna på myspace eller i bloggen.

Gud vad fin

Fin klänning























Follow my on Bloglovin







Trackback