kläder.

pappa & mina andra syskon har varit borta sen klockan 10 och inte kommit hem ännu. så jag tycker dom kan ta och komma hem nu. jag var ute och hoppade stutsmatta förut inte så roligt att göra det själv men jag var ut 1 timme iaf. jag ska ut nu när mina syskon kommer tror jag. har ni varit ute och gå eller något ? så nu sitter jag och kollar på andras bloggar. och jag lägger upp bilder senare. efter som nu ska jag ta och äta sen gå ut och hoppas att dom kommit hem.

vilken är snyggast ?

Kommentarer

sv: tack du är också söt:D



ja tkr det linnet till höger lätt var snygast:D

sv: datan funkade inte så jag tråkade!=(

va gjorde du ??

va ska du göra ikväll??

tack sötnos! :)

Tack!



jag gillar de första linnet mer! :)

TV!

allt väl?

tack , jag hoppas att de blir kul :D!

det första linnet är snyggast :)

de går nog bra, bara barnen är snälla :]

Snyggt :)

- Ja de hoppas jag med :)



hmm.. jag tycker båda var lika fina

Jag tycker båda var jättefina :)



sv: okej, jag sitter och svarar på kommentarer just nu ^^

Linnet till vänster är snyggast tycker jag.

Men den andra är också fin, med sommarfärger :)

den vita, no doubt!

Den till vänster, vilken tycker du? :)

den till vänster :-) helt klart!

sv; jo så tänkte jag också först men gillade inte modellen på den så hade varit perfekt med en blandning på dom 2 :D haha

Tack så mycket :D























Follow my on Bloglovin







Trackback