100 cheeseburgers

först så gick vi inte i skolan idag vi var i Lojsta och gjorde någon liknade av boda borg sak. och sedan åt vi mat och badade och hade kul med klassen och lite. set var min skol dag (bilder kommer sen)

efter skolan åkte vi in till stan jag köpte lite saker (bilder kommer sen med) och sen skulle dom vara 10 st som gick in och skulle beställa 100 cheeseburgers den minsta av dom alla gick ditt och sa att han vill ha 100 cheeseburgers okej, sa han och sa att det kostade 1000 kr och det fick han. där satt 10 st och åt 100 st. dom var mätta kan man säga sen. dom tog hem några.

varför gjorde dom det ? bara för att se om dom fick och kunde få det.

det roligaste idag! :D

Kommentarer

Haha oj, jag är glad att inte jag fick den beställningen xD

sv; Okej :D

Jag ska vara i Mellbystrand :)

vad många cheeseburgare:O och nu blev jag ju ockås sugen på såna, hahaha.

men gud vad sjukt! skulle fan spy efterråt!^^<3

coolt ändå(;

hahahha idioter xD

HAHA, men jag förstår inte. varför lixom ? :P INte ens roligt, jag hatar mcdonnals :P

HAHAHA det skulle man aldrig orka och man blir snabbt less haha ;D

HAHAHAHAHA, OMG!



Nu kan du läsa om mitt självförtroende =).

SV: haha sköna ju :D

haha vad kul!<3

SV: hehe :) vad ska du göra i helgen dÅ? :D

ja verkligen hahaha

sv; Tack sötan =).

hahaha fan va nice! XD men det är klart att de får! Kunden har alltid rätt vet du väl? :P

haha, ofta dom betalar s mkt för mat xD

Jag är med i veckans blogg, rösta gärna på nummer 8 på den här sidan; http://snyggeman.blogg.se/2009/august/veckan-blogg-final.html?_tmp=5aa7b88563f541002b1b966d8c40a755802ce044



Kram <3

Hej, allt bra?



kram =)

SV: mysigt :)



jag ska kolla på match och sen träffa en kompis!

söta kill kompisar du har<3 :)

haha,lät lite smått kul det där!:D



sv:okej, den är bra!

allt bra med mig med :)



kram =)

Sv. Okey! :D Jag mår bara fint fint här! :D



Vad har du för dig ikväll då? :D

SV: jepp :D



förresten, hur orkar man ens 10 cheesburgare :P

<3 <3 Ger dig en osynlig kram<3 <3

:D

Haha shit, 100 är ju sjukt mkt ändå :P



sv: Men vad bra, allt är bra här också ;D

Oj jävlar :O

hehehe..XD nej nu ska jag sova. natt natt!

svar: tack så mkt(;<3

SVAR: Okej :D<3

sv: wath?! haha, fet kul ide åt ni upp alla? <3

haha vet många som gjort så :P

hahah ;D

sv: haha ja hade aldrig lagt ner de pengarna på cheesburgare iaf ;)

hahah va roligt:P o jättefin header förresten:)

besök gärna min blogg:)♥

hahaha men åh herregud, va många!!! va gott :P

Svar: Åhh tack! =D (A) <33



Men haha oj, jaa, 10 hamburgare var ä ju ganska mkt xD

haha! lite roligt faktiskt (;

HAHAHAHHAHA:]

så vill jag oxå göra nog för att jag äter ... en? :)

jag älskar din header:)

Haha, vilken humor! Undrar vad dem i köket tänkte när dem beställde 100 stycken?! ;)

haha de va inte lite hamburgaren inte :O haft en bra dag ?

sv; =).

Sv: japp :D

mmm .. så e det .. hehe galna killar som beställer 100st hamburgare hahaha .. :D



har du haft en bra fredags kväll ?



svara gärna på min fråga i mitt senaste inlägg ! =)

HAHA sjukt, dom kunnde la ruilla hem sen ;)

Sv: fin blogg <33

sV: HAHAHAH, 100 stycken?! Shit vad kul att dom fick det! =)

Hej! Idag är det nämligen Michael Jacksons födelsedag, gå gärna in på min blogg och skriv en hedring till honom! :) Tack.

SV; Em vad skrev jag ?

ojdå, fyfan va många .

riktigt mkt, man blir mätt :)

AHAHAHA, DOM ÄR JU SJUKA :D<3

Det var många hamburgare det!



Tack så jättemkt stumpan! Hoppas det är bra med dig =)

kul grej!:)

tack gumman :)

haha oj, 100 hamburgare! :D

hahahha, roligt det där :D jag är hungrig (a)

hm.. jag kommer ju inte vinna, iaf ^^

hahahah fyfan! coolt :)

haha vad kul asså XD

omg <.<

haha fi fan vad kul! trodde att dom skämtade när dom sa det först! XD

HAAHHA 100 cheesburgare, lyckat. haha:)

Du. Nu har jag frågestund på min blogg, checka in - skulle vara gulligt ifall du ställa en fråga eller hundra.:)

Dom tog fan hem 40 stycken juh :P <3

äckligt ..

haha va många!

ha du något bra låttips? :)

haha herregud haha

dem fick iaf :)

haha.. vad roligt!

Haha fan vad coolt!

Åh fy fan vad jag blev sugen på cheeseburgers!

HAHA ja jävlar! många hamburgare! XD

haha! ;D åh nu vart jag sugen på en cheesburgare!

Haha men shiiit!!























Follow my on Bloglovin







Trackback