BESÖKREKORD!


tack till er alla <3!

Kommentarer

svar: ska väl ta det lungt och så bara:) självdå?

tack!

alltså, grymt fina foton :)

jo det förstår jag (:

Sv:

Hihi<3 Tack<3

Fett många besökare :O

Jag ha typ 14/dag xD

sv: jo bara bra här med! :)

Grattis :D<3



Sv: tack :)



händer en dag som denna?



Kramis

Oj vad många besökare .. .

:) Det var så lite :)

Tusen tack :)

grattis :D allt bra ? :D

Oj jääääääääääääääääääääääääklar vad besökare =)

hihi okej.. jag tycker inte om min hårfärg just nu bara.. haha :D<3

jäklaru ;D

SV: Hehe okej! :):) jag vaknade nyss så jag gör inte så mkt än ;)

:)

jo fint här sj?

okej, taack så jätte mycket för tipset! :D

Grattis du har gått vidare i min sommarbilds tävling!

Sammla så många röster som möjligt!

aa :)

härliga va? allt bra förresten? ;)

Grattis, va kul med så många besökare !



ha det bra, kram !

SVAR: ahrå :D

God morgon :D

Kul med besöksrekord :D

Lagt till dig nu, lägger du till mig? :D

Varsågod :)

sv: oj varför då? :o det är fint!

ååh jag vill också ha sådär många.. ;p

jättefin blogg du har =)

naajs naajs :D

svar. hehe okej låter kul :D!

härligt, jodå här är det helt underbart :D

händeridag?

ska du börja nian du? :)

vad har du planerat att välja till gymnasiet? =)

SV: Händer idag då? :D

Haha okej! :D

hoppas du får en bra dag

Fråga mig gärna en fråga i frågestunden

jag har nu. Den pågår till klockan 18OO.



puss och kram från mig,

http://esth.blogg.se

alltid kul med besöksrekord ju!

sv: Haha tack, va söt du är :)

okej :)

med mig är allt bra!

sv: haha ja okej :) är allt bra då sötnos?

Hej hopp!



Allt bra idag?

svar: hehe okej härligt :P

Okej :) det blir nog kul.

sv: ska vi följa varann med bloglovin? =)

Sv: Förstår det vad var din förra rekor`? :)

SV: Okej :) Nej ingen aning, men ikväll ska jag träffa några kompisar ;D

fint du gjort om i headern!!! :D



Hoppas allt är bra med dig idag! :)

Kram

Jag ska gå Mode/stylist :) Ser framemot det!

Oj, oj! Grattis :-)!

Sv: Okej då har det högts mkt :D

sv: bra :D har lagt till dig nu, säg till när du gjort desamma!

Hej hej,

Nu är svaren från min frågestund uppe! =)

Vad kul med besöksrekord =D

Japp, nu till höst :)

SV: Jo ;D Är allt bra?

grattis :D

sv: härligt! :) jorå det är fint.

Sv: hehe mitt rekord är bara 221 :P

aa :)

vad ska du hitta på idag då? ;)

Alltid skoj med mycket besök inne på en sida, jag blir lika glad jag med med mina hundra i bland som jag kan få. Ha det gott :)

jag har lagt till dig, lägg till mig i lovin :)

Sv: Allt bra då? :D

oj vad många! :D

SV: Härligt ;) Jo det är bara bra :D

maybe baby ;)

sv: tack så mycket, hoppas du får en bra dag ! =)

O

Hejsan<3

Vilken fin blogg du har!:)



Kram, Fanny

Ojsan, jag råkade skicka utan att ha skrivit färdigt :$

Vilken fin blogg du har :) Allt bra med dig ? :)

Sv: Okej :P

Göru då? :P

när ska du fira din bror?

Fasen vad kul tjejen! =)

aha okej :D ska till stan först och sedan titta på bio med några vänner :)

Fin blogg = )

okej najs najs

Sv: Okej:)



Gud vad du e fiin!<3



Kram

Sv: Samma här :P

SVAR: jadå :D

aa :)

hoppas att ni får det kul då också :D

haha japp :P



juste, grattis till ditt besöksrekord.. hade också det igår 150 läsare hahaha!! deppigt värre :P

VECKANS BLOGG ÄR IGÅNG, KOMMENTERA & DU HAR

CHANSEN ATT VINNA! :D ANMÄL DIG NU!

men hallå sötnos, kolla in mitt senaste inlägg ;)

va roligt!

Grattis!

Ingen fara =D

hehe, :) det går uppåt för dig!

Grattis till rekordet :)

ååh vad roligt :)

nemen wow, vad koolt! grattis! hur har du fatt sa manga besokare? Kram

sv; ska vi följa varann ? :)

grattis till alla besökare! hur gör du för att få så många ? :P

shit, mer än jag har ju:O

men grattis!

Hej jag har precis börjat med en outlet där jag säljer massa kläder som bara hänger och väntar på att bli använda i min garderob men eftersom jag har för mycket kläder och inte hinner använda allt så bestämde jag mig för att sälja de mesta här.. vad säger du? något kanske passar dig..



Ta en direkt titt på min outlet på den här adressen: Http://lisettee.blogg.se/outlet



många kramar lisette

Många! :o























Follow my on Bloglovin







Trackback