ett måste!


hur söt får man vara ?
tusen tack! :D


 [kolla in elias blogg klicka här]

Kommentarer

naw, söt!

Tydligen får man vara jättesöt =)

Nej, du är lika viktig FÖR MIG!!!

så sött :D

Jo jag ska titta på twilight. Eller a, jag gör det nu. xD

åh sött! :) men din blogg är verkligen bra! :)

Knack knack på stugan xD

Hur mårs det?

Sv: åh, tack så mycket jag blir jätteglad! :D

god morgon sötaste! :D

fin blogg :)

Gud vad gulligt av han. <3

sv; åh - tack så mycket! :D

alltid kul att sprida glädje :P



bra :) jorå livet rullar på :)



planer för dagen?

måå vad sött :)

hihi gulligt inlägg av honom! ^^

gumman åååh vill bara krama om dig nu

Jo allt e bra med mig. xD

Måste bara få säja att det är roligt att du börjat blogga lite mer nu igen. (:



Hihi, du har ännu inte skrivit vad du tycker om min blogg. xD

vad görs?

Sv: Hehe jadu! :/

vi lägger till varandra nu

har du lagt till mig :)

hihi..^^ nej måste plocka upp i mitt rum och städa hos fåglarna nu. kram!

Hejsan...



Det är verkligen lääängesen, vt inte ens om du minns mig:p Haha jag har inte bloggat i en månad typ..va i Kina och tog det lugnt.. men nu e jag tillbaka:) Kom hem igår kväll..



Allt väl med dig då? Haft en trevlig sommar?:)

Hoppas du förtsätta läsa min blogg nu.. Kramkram//amy

Sv hehe om man jämför med vår dialekt här nere så är den det :D vår är så jävla tråkig:P

sv;vad blir det idag?:)

vad jobbar du med? :)



snart ska en kompis komma över och jag ska hjälpa henne med matten :P senare så vill jag gå på 08festivalen här i sthlm för Kat DeLuna ska uppträda =)

Hejj, grymt fin blogg vill jag säga först :)

Sedan har jag en fråga...Gör du blogg designer till andra :$ (A) ?



Puss å kram :*

Vad skönt gumman!

Nej, det är jobbigt, ledsen och deppig, saknar honom så mkt.. <3

SV; händer idag? :)

helleu! kolla in min blogg. kommentera massor och följ min blogg via bloglovin. Säg till så följer jag din med ;) Ha en bra dag! kram!

sv; hihih okej, hittas på nu ra?

Snygg header! :)

tackar gumman hur äre med dig=

tack va snällt !

sv; Verkligen! Men din blogg är bra!

haha yeah :D

händer idag dp :)

va gulligt!

hehe gulligt av honom :D

säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

åh vad bra :)

allt bra idag? :)

Nice med länkningar ;)

yes :)

jaha, jobbigt kanske men bra att du får vara ute i solen! :D

hhejsan! :)

anmäl dig gärna till veckans blogg på min blogg! :)

Gulligt :D



sv; vad bra! :) <3

Hahah gulligt :D

hm, det här gick ju bra...

men det stämmer ju<3

haha guuud vad söt! :)



men, hur är det med dig?

du mådde ju inte vidare bra igår+:/

sv: okej :D

Har du några roliga planer inför dagen då? :)

Kika gärna in vilken kista å så vi valde åt far!

vad gör du ? :)

Så du har inte gjort blogg designen själv ? ;)

puss

jag är sjuk, så ska försöka bli frisk bara..

sv : de är lugnt, men du vet att jag finns om du vill prata älskling!

Min blogg är liksom tråkig att kolla på :/

Din blogg är mer levande liksom :)

jaadu, så sant!

hahahaha okej :D:D:D!

det funkar

sv: naw, sötnos!

Sv; Tack Tack Tack! Beatrice, du är bäst! :P

sv; Verkligen inte! Men jag fick torkat bort de mesta :D.

härligt :)

jätte bra :D

tackar... gör du för kul just nu då?

hejj fin blogg har typ just fjort min kan du kolla in den?<33

Sv; hehe ok :P jag får väl göra ett videoinlägg någon gång så du kan höra :P

sv: nej, du e!

det blir alltid bättre :D

dricker kaffe och kollar tv :P

Tänkte vila en stund nu dud å?

har du gjort din design själv ?:D

Vet du då någon dom är bra på att fixa? (A)

haha, gulligt! ^^

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

Gus vad snällt:D

vad roligt :D gud så söt han är bara 12!!

Ha en jätte bra kväll!

Det var snällt!

Så gulligt :)

Hej! Låter knäppt men vill tipsa om en sida där du tjänar pengar bara genom att värva medlemar genom din blogg, du kan alltså¨tjäna 6000kr bara på det? Jag vet ärligt inte om sidan fungerar, därför jag provar! :) prova du med? isf bli medlem genom denna länk http://www.woopa.se/?ref=Sandrha :)

Gud så gulligt :)

fin header :)

Hej! Jag har startat en utförsäljning på en massa SUPERSNYGGA oanvända plagg jag inte vill ha.

De kostar mellan 40-100:- + frakt. Ta en titt! Där kanske är något just för dig! Det är först till kvarn som gäller.

Puss och kram

Fint

Hihi gulligt ! :)



Började du skolan idag eller ? :) ♥

jag minns detta fortfarande! Du hjälpte mig med att få en del läsare. Tack Beatrice! :D



superglad för det :D























Follow my on Bloglovin







Trackback