länk


Jag hatar verkligen detta, när jag inte sitter vid datan den dagen en bloggare fyller år. Igår om jag har rätt fyllde du 18 år, hoppas du hade en toppen dag för det är du värd. denna tjej är jätte duktig på att blogga och läsa bloggare en riktig läsare. GRATTIS I EFTERSKOTT, gå in och lämna ett eller två ord. [klicka här eller på bilden]



du kan säga mycket bra, den är bloggen har ni hört tals om flera gånger här men utan henne hade min blogg inte gått så här bra. (www.lienes.blogg.se)

Kommentarer

frö att den där popup saken va när man skulle kommentera min blogg

okej :)

jag ska väl ta lite kort snart :D

ååh tack söta rara..allt bra med dig ?

sök på goggle moderskeppet. :)

okej vi med:( och ja är inte direkt taggad inför skolöan:( är du det?

sv: mm<3

Ska du göra nått specielt ikväll<3

yes yes =)



nu ligger det uppe lite bilder från mc-festen ta dej en titt vet jag ! =)

vad gör du då? :)

Sv: Haha! Jo.. :)

Sv: Men jag har ju lite sjuk humor också haha :D

taaack va söt :D <3

jo, det är bra :)

haft en bra dag änsålänge?

KRAM! <3

jo men jag har ingen aning nu är den ju borta

håller med! Därför sktier jag i de, mräkte de förut.

håller med m den där komentaren.

sv; okej, trevligt ! ^^

sv mm ;s

åh tack så mycket! Din är också helt sjukt fin! Älskar din design! :)

SVAR: Okej :D<3

sv; okej ^^

har kollat hennes blogg avr jättebra :)



har handlat o cyklat

sen blir det tvätta ikväll blää

kan du komma hit o göra det :P hehe

kram

tackdesamma :D



hänt nått kul idag då?

SV: Okej, kul? ;) nja, bloggar och är med killen :)♥

Sv: Allt är bra med mig också! :) Åh, jag gillar verkligen din header! :)

SV; vad gör dudå? :)

Hej,vad händer under veckan då??:D

okej :D dom flesta tyckte det :)

haha tack! XD

haha :D dom är fett sköna!

Grattis i efterskott till henne! :)

Pysslar du med något kul då?

tack =)

sv: ahahaha helt sant ;)

nu är även del 2 uppe på bloggen om min resa i dalarna! :] läs gärna o kolla in bilderna <3

Läs nyaste inlägget--> www.naattisch.blogg.se

Om du röstar på nummer tre(mig) på veckans blogg hos http://hondaremelie.blogg.se/?tmp=17113022

Så får du en länk under en veckas tid i alla mina inlägg.

haha jaha, då vet jag inte;D

Okeej :) Jag börjar sista året på gymnasiet. Vad ska du gå sen då? :)

Sv: Jag gjorde inget speccielt :)



Allt bra?

Kram =)

Svar: Den där raden längst ner menar du?:) Om man är medlem där och lägger in reklam på bloggen via dem. I mitt fal raden längst ner så KAN man tjäna pengar. Men allt fler blir medlem där och det blir svårare att få ihop några slantar. Jag kanske får 1kr i veckan eller nåt;P Kissie får mest därifrån eftersom hon har mest läsare av de som är medlem.



/E

det är verkligen sant det där med att dom tar bort en.

det är sånna som är läsarkåta. hahahah. men dom vill ha så många besökare och prenumeranter som möjligt, men själv är bloggen bara bajs. haha :D

Ganska bra :)

håller också med henne.. :/

Sv: Härligt jora med mig ere baraa fint ;)

okej va härlgit att höra! :)

jorå med mig är det bra:D

Haha ja nej inte jag :P Hoppas allt är bra med dig!



Kramar /Johan

sv: varit på bio och kollat på sommar med göran ;)<3

Hihi :) vad har du gjort idag

Hej kan du rösta på mig på veckans blogg hos http://emmaeriica.blogg.se/ jag är nummer 4 :)

vore jätte snällt!

Fin header hon har!

Grattis till henne i efterskott =). Brukar faktiskt läsa den emellanåt, den är bra =).



sv; Tack =).

SV:

härligt att höra <333

tack för frågorna :)<3

kolla gärna in min blogg & skriv va du tycker! :)

härligt :)

jätte bra :D

Hihih :]



Jag mins inte om jag har sagt till dej att du gärna får rösta på oss i veckans blogg.. men gör gärna det! länkarna finns i våran blogg :)

lienes blogg är bra!

Sv. Tack!:)<3

gillar inte heller bloggläsare som lägger till än och sen tar bort ;(

Hahaha, joo men dte är så :D men tack iaf

kan du tipsa mig i din blogg (a)

jag tror att de är www.moderskeppet.se eler com!

Sv; Oki, kul :D

Vill du se Dagens Outfit? Eller se mina nya stövlar? :-) Kika in vettja!

vet inte exakt jag tog min uppgifte från den källan somstår i inlägget...så bara läsa vidare om du är intresserad.



varför va inte den kommentaren godkänd?

Sv: japp.

Okej, ta det lugnt inför skolan imorgon. Första dagen. 2:a året på Hotell & Restaurang

sv: Vad bra, allt är bra här också :D



Vad har du för dig nu ikväll då? ;P

Fin blogg du har :-)

SV: Ellerhur? =) Allt bra?

hoppas du har en trevlig kväll :D



hehe, nej då, din blogg hade gått bra utan mig också:) hihi



sv: tack, puss på dig med söta Beatrice!

och gud, tack:D

svar: jo :)

hihi :)

Sv: Okej, de va ju inte så bra, jo jag vet en :) JAG :P min gamla, har 2st, sony eriksson. Ena är en röd k610i (inte så bra kankse) och den andra är en w710i (men gummit på framsidan e borta) Du kan ju googla :) Säg bara till om du vill låna :D

svar: bra! tack, jag kommer imån!

Fan va kul att höra att de e ngn som kmr va social iaf :D Tack ska du :) måste säga desamma te dej oxå :) allt bra med dej då? :)



Jao, men huvesaken är att han lever! :) <3

answ:

haha javisst sötnos :D

vad gör ud?<3

fin blogg :)

Sv: Det är lungt ;)

tillbaka från mitt

blogguppehåll.

hur har din sommar vart?

har du haft en bra dag ? (a '

kram'nn :*

Nu har jag fixat en länk till dig med:) när du är så duktig på att länka till mig måste jag också ge samma tillbaks + att du förtjänar det.

Snällt!



sv; ja det kan ju bli så ibland























Follow my on Bloglovin







Trackback