läs detta och gör mig glad.

vet ni vad ni skulle kunna göra ? ni skulle kunna gå in på den HÄR länken och sen ställa några frågor till min vän. det skulle göra en hel del för henne, så gå och och ställ frågor [klicka här bara ]

just sminkat mej och moa sak fixa sej lite så jag sitter vid datan nu ett tag, men senare drar jag till Burgsvik. och har lite roligt, jag har inte berätta en sak men det är så att Moa ska bo hos mig länge så det blir inte så mycket blogg och svarar på kommentarer vet jag inte hur det blir men någon dag blir det. (brukar bli på kvällar) men bara för jag inte svara på kommentarerna lika snabbt elller skriver ska ni inte ta bort mig från blogloving.

ni passar på när ni har bloggpaus ska jag också göra det när ni har det ?

* ikväll burgsvik med Moa
* Imorgon vara i burgsvik och sen jobba på kvällen
* måndag vara med Moa
* Tisdag sova över med kofirmationen (ledare)
* Onsdag ta det lungt
* torsdag skolan börjar.

(slipper kanske svara på vad jag ska göra i veckan och vad jag ska göra varje dag ?)

Kommentarer

mitt namn dyker upp på allas bloggar(fast det inte är jag)<3

ser ut som du vet va du ska göra i veckan...bara me planering=)

Hej sötnos,

allt bra? =)

puss

min närmaste vän har bröstcancer, elakartad och har spridit sig 10 minuter efter jag fick veta det så såg jag mitt på g strula me en

jotack det är kanon :P händer idag då?

Jag är lite efter nu igen. Vrf skrev du : hur då?:)

till mig? :P



Kram =)

Jo då nu funkar det :)



Vad tycks?

händer mer i dag då?

kram

hoppas du får en trevlig helg :)

tack, du med ! :D

Svar: haha okej, vad bra då

vilken färg tycker du var finast på skorna ? :D

hej hur är det ?

jo det är helt okej :)

najs:) ja inte så kul:( vad händer idag då:)lääget?

Nähä. Jag ska sy lite kläder till min andra blogg www.symednalochtrad.blogg.se

sv: Haha tack :) själv tycker jag att bilderna inte är något speciellt.. DU tar där emot fina bilder :D



Jajo! Jag har ju det. Men ville inte lägga ut, ifall om Moa och du inte skulle vilja det. Kram

Det r väl när någon har bloggpaus som manhar hjälp av bloglovin :s?

okej, ha en bra dag i allafall ;)

haha ja:)

det är samma här!

sv; tack, kanske inte den finaste men ^^

allt bra annars?

K R A M E N

frågan kommer att komma med (y

Är du modell är nått? :O<3

Vgd??:D

oh du börjar väldigt sent :( .. jag börjar nu på måndag :S

förlåt har jag ju sagt, de va inte meningen!

SOLDIER OF BROKEN DREAMS KLAR OCH UTE MYSPACE! missa inte att checka in > http://myspace.com/shadowoftheroom



rock on! - the singer :)

tack så mycket ! :)

Minitävling i min blogg, vinn en länkning! :)

Sv; Japp jag la till dig som länk :)



Trodde du på bloglovin? ;)

SV: (Y)!

sv: okej jadu inte mycket :)

vad gör du då?

Hoppas du haft en bra dag! :)

Sv:

ingen aning, det finns en massa hörru!

lugnt den här sommaren har vart roligast av alla jag har uppleft!

jag är med dig :)

tack :D

fullpackad vecka ;D

Hur känns de att börja skolan igen då? :D

Ber om ursäkt för ett sent svar!!:(

-Haha, aaa!!

Hoppas du får en bra kväll! :)

Sv: Jodå det gör det nog! :)

Tack så mycket, haha, jag gjorde om den igen x) <3

SV:

Skönt åh höra !

Det ärbara bra med mig !:)

ha en jätte fin kväll <33

då var jag ÄNTLIGEN hemma igen! :D ligger efter massor i din blogg också.. :( ska försöka läsa mer i kväll! ^^

Sv: okej va roligt, jag e just nu på landet ^^



ha en trevlig kväll



Kramis

låter som ett skönt schema för veckan :)

härligt :)

jätte bra :D

haha bra minne vi har :D

så lite så :D

fin blogg!

Sv: Haha, okej :) Men bättre än inget alls :D

galet snygg header du har tjejen!

svar.Lite grann gör du:) om man kollar snabbt.

Jag är nominerad till veckans blogg på http://sofiasprat.blogg.se



Du skulle vara en ängel om du röstade på mig:) Jag blir dig evigt tacksam!:)Jag är nr.1

KRAM

hahha tack sweeetie :D

klart du e riktigt söt:D

'man blir så glad av att snacka med dig

tack så mycket!

sovit, och marknad (:

allt bra?

KRAM! <3

gud vilken fin header!:D

hoppas du haft en bra lördag !

Allt bra med dej ? :)

tack sötnos!

PUSS

snygg blogg !

trevligt att börja skolan igen eller?

taack sötis <3

vad gör du då? :)

Hejsan allt bra? :)

Sv; Oki, kul :)

Vara med kompis och så har jag varit på the voice :)

ta ingen bloggpaus:)

sv; yupp :D

Vad har du för planer till idag då? ^^

hej. nu är jag äntligen tillbaka.

hoppas allt är bra med dej.

kika in i min blogg och kommmentera :)

SV; okej! :)

svar; okej, jag svarar på kommentarer :)

nääe inte de mista.. :P Vilken klass börjar du?

toppen:) vad händer under dagen då?^^

sv: okej.. :)

javisst :D

haha ja kvällen var super kul ;d

sv: joo jag har haft en bra helg! ;) sj då? kram :)

Så jobbigt att skolan snart ska börja om =(

fin blogg =)

A. Allt bra?

sv: vad gör du då? :)

allt bra idag?:)

Hejsan! Nu är jag tillbaka och ska börja blogga igen. Hoppas du fortsätter läsa min blogg !



Kram från Maja <3

det låter kul (:

samma =)

Det var ju inte bara riktat mot dig utan rent allmänt, även mig själv.. :S

varsågod!



ååhhh, burgsvik var jag i när jag var liten :D

sv; händer ikv då :D

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

din blogg är verkligen super fin :)

hur/ var har du gjort bakgrunden i headern? :)



sista chansen att fråga en fråga i min frågestund:)

lämna gärna en fråga :)

Jaa hahah om det ändå va äkta;) det är löshår :P

mm :)

låter som en rätt okej vecka framför dig!

Ställde några frågor till din vän nyss:)























Follow my on Bloglovin







Trackback