slutet av veckan..

har just packat klart allt som ska med till skolan och kom just ur duschen. och nu ska jag bara städa mitt rum lite för att vara lite duktig ser inte så rent ut. har ätit mat och fixat lite nere därför inte så mycket data ikväll. men det var skönt tycker iaf jag fast jag inte klarar det så länge.

  • Imorgon åker jag till visby med bästa Moa
  • Torsdag blir det att vara hemma och fixa lite
  • Fredag då ska vi till lojsta med klassen och göra lite saker.
    och på kvällen kommer älsklingen hit !<3

Kommentarer

jag älskar dig, no matter what !<3

sv; hm, okej, vad jjobbigt ;s

Allt bra med mig med =)

SV:

idag har ja haft en okej dag :)^^<3

Läget idag=:)<3

aah:D

nu snackar vi på msn:D

ha det så kul i visby :D

vad ska du göra i visby då?

Allt bra med mig med :)

Du har redan frågat det:P



KRAM =)

ja verkligen älskar visby

låter som en rätt naajs vecka :)

Ja :)

sv; Varsågod =).

snygg blogg!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

sv: HAHA jadu ;) hade vart något det.

SV.härligt, gmn!

Det är bra med mig !^^

Det låter ju som att det kmr bli bra dagar :D

HIHI :)



Ok =)

Ser ut som några härliga planer!

Hoppas du får det bra i visby.

Kram <3

japp blev helt kär i gotland :D

musi k :D

sv: haha aa ;P förresten fiin bild på dig och din kille tyyp förra inlägget tror jag, jag kollade lite ;D

vad händer ikv då :)?

nice planering :)! låter som en okej vecka!

sv: nej verkligen inte ;)

härligt :D

härligt :)

jätte bra :D

Nu är bloggen tillbaka efter en låååång bloggpaus :D

hoppas du kikar in o säger hej :)



Kram!

sv: så lite sötnos <3

alltbra?:)

Okej

söt blogg! allt bra?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback