NY HEADER!!

Gissa vem som är värdens snällaste och fixade min blogg lite ? en underbar läsare och bloggare, och är jätte duktig. varför gjorde jag om min blogg ? (header) bara för att jag inte orkade ha kvar dom bilderna och sen gjorde hon om den helt annorlund som jag alltid viljat haft. [klicka på hennes blogg nu] gå in och lämna ett spår där annar kommer jag säga att ni ska göra det förän ni gjort det. säg till om ni gjort det. gör dte men en gång nu (http://msundin.blogg.se)


titta vad fin den blev vad tycker ni ?
[besök henne nu och skriv till henne klicka här]
TACK TACK TACK!

Kommentarer

jupp jätte :D

haru ny header? snygg :D

åh, gud vad fin! :DDD

Haha :) fin header

nämen din lilla rackare! XD har du gjort om! :D

åh den vart jätte fint!! =)

lämnade en kommentar hos tjejen också =)

betalade du för den? :)

Okej :) nu ska jag sova, godnatt!

jättefin =)

den va riktigt snygg =)

SV: hehe så lite så ;) hade ju ändå inget att göra ^^



sovgott skitunge :D

åh vilken snygg header! :D

hehe det ska du vara! ^^

fan det va något creap som stod utanför mitt fönster och kollade på mig. Då gick jag till pappa och hoppades på att han hade försvunnit när jag kom tillbaka, då står han på våran gård! :O fatta va läskigt.. :S

Fin headern blev:D

Godnatt söt! =)

Skit fin header! :)

hehe ok

den blev superfin sötnos!

vad fin den blev! =)

den blev riktigt nice :)

den blev sjukt fin!:)

Sv. Haha, tack så mycket :) Förstår det :)

den blev jättefin :D

Sv: TACK, din är också fin, :D



lägg gärna till mig på bloglovin' om du vill! :)

svar:Okeej =)



JO den blev jätte fin !!!

Mysig: )

Jag kollade in hos hennes:) fin blogg hon hade och det har du med, nya headern blev bra!

kram

oh snyggt påminner lite om min tycker jag ;D alltså väldigt snygg hihi.

Sv: okej:)

skitsnygg :)

Den blev jättesnygg! Händer idag? :)

har lämnat ett spår :)

sjukt fin header har du nu! :D

Vilken snygg! :D

SVAR: Tack tack! :)

Allt bra med dig?;)

ooooh så jävla snygg blogg du har nu :) ,

jag har en liten frågestund i min blogg.

check it out

Headern blev jättebra!

den blev jättefin:)

faaan va härligt!!

fick du den gratis? ;o

sv: visst är det! :)



skitfin header, verkligen!

blev snyggt

sv: gjorde de innan jag kollade in din blogg :)

sv: tack :) vad händer idag?

jätte fin!

sv: är du säker?

jag lämnade en kommentar hos tjejen :D

stolt faktiskt=)

Vad fin den blev ! =)

Fin header!=)



sv: Varsågod :)

Sv: Hon gör fina designenr :)

riktigt fin :)

Du har en kanonfin blogg!

Det blev jätte fint!

Sv.

hii a<3

så fina bilder! :D

Jättefin head! :)

Den var klockren! Puzz, sötnos.

jättefint!

den va ju jättefin :)

har checkat hennes nu också nice blogg (;

den e jättefin:P

Jätte trevlig blogg :) och headern va gryym!

Kolla gärna in min och bli medlem på bloglovin ^^



Kramar http://maddeofc.blogg.se

söt blogg ' ☺

fin blogg du har :)

Snyggt!

ingen orsak :D

Godmorgon sweetheart.. :D <3

Nice blogg (;

jätte fin :)

Mycket fin header!

Man önskar nästan att man hade lika bra kamera och samma tid för fotande som du.



Jag själv lägger ner mest tid på att låna bilder, och välja rätt sådana, på min blogg.



MVH

/Simon

Oj, du har en sjukt fin design :)

headern var jättesnygg, väldigt härligt :)

den blev jätte fin :D

hur har du blivit så populär?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback