alltid lika roligt att vara hos daniel


igår kom älskling och hämtade mej efter jobbet, sen åkte vi hem till han. såg på tv nästan hela kvällen, något jag inte brukar göra men iaf. vi såg på en film som heter ''välkommen till familjen'' det tycker jag var jätte bra, den borde ni ta och se.

idag har vi bara tagit det lungt och kollat på tv hela dagen. dom tog upp julgrannen idag med, och vi har gjort det hemma med. men jag var inte hemma för jag kom just hem. sen har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lungt. hoppas du med haft en bra dag älskling.

och sen dagen ros skulle jag vilja ge Matts (busschauffören)
det finns ingen roligare än han.

Kommentarer

fin bloggen blivit!

sv: :P

hejhej:D



jag har varit helt stressigt idag.. uff..~~

var på stan o köpte den sista julklappen så nu e jag klar:D hehe..härligt~~

Det är ju lillejulafton:D åt julbord med familjen nyss. diskade också..e helt mätt:p haha~~



ska snart ut o träffar en kompis:D



vad har du gjort då?:D



Önskar dig en tidig GOD jul så läänge:D hehe..

pusss

sv;Vet inte riktigt :)

Såg den där filmen igår btw! Tyckte du en var bra?

Vart skall du fira jul vid din mamma eller pappa? :)

sv; hihi jaaa ! :)

kram

svar - härligt :] kram

okej mysigt :)

jag sitter bara här, ska vell kika på film stra med familjen ;)

Händer idag då?

Kram

sv; taack :D.

Skiiit fin blogg :)



God Jul & Gott Nytt År

ja vet!



ohh ny header ;)

färg tycker ja nog också ;)

SV; haha samma här :3

sv: ;D;D

vad görs :)

japp ;)

va har du gjort idag då? ;)

sv;Helt okej enligt mig :)

( GODKÄNN EJDENNA )

issa åkte ur listan idag .. kanske kommr du upp snart :)

jag har tvättat och städat samt ätit lunch hos svärföräldrarna , nu är det uppesittarkväll, sperlar du bingolotto?

kram

tack bea! <

sv: inte alls mycket... tänkte stänga av datan nu och vara lite social mot familjen, haha!! själv då? :)

aa jag klev upp 4 steg :) men åker nog ner tills imorgon!

åh va snäll du är ! <3

okey :) samma här

Samma här :)

söt blogg :)

hihi ja :D

jodå, det är jättebra med mig:)

aw, tack :)



GOD JUL! :)

för jag har vart oaktiv idag ..

Den verkade riktigt bra, tyvärr så missade jag den igår.

God Jul

har bara tagit det lungt :)

jupp :) hur ska du fira julen som ?

jaja, de märks :)<3

Yes man :D

Åh, den filmen är bra, såg den igår jag med! Och idag är det ju Love Actually på tv, ska du se den? :)

sv; hihi, tack!!

allt bra? :>

Okej :D

Vid mamma! :)

Samma :)

hihi varsågod :) händer i morn då?



kram

japp :D

SV: Härligt! :) jag har precis slått in dom sista klapparna ;) God jul! :)



Kram

Får ta och se den då kanske :D.

sv: så liteså:)

Allt bra?



Ha en trevlig julafton:D

mysigt med film!

Tack. :D

den filmen e bra :)



Svar: :(

Haha , Matts ? :) de e min mofrars bror x)

Jag tycker också att den hrä filmen var bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback