det finns några som inte fattar


Bilder: Google

igår sa jag kanske inget men min pojkvän kom till mig, så jag var social med honom. han sov här med, och imorse hade jag ändå inte orkat skriva ett inlägg på morgonen.

i skolan idag såg vi en film som heter ''Prinsessa'' och den handlar om en tjej som är lite större än andra och är lite mobbad. hon vill stå på sen och spela teater. det var meningen att våran skola skulle försöka sluta säga duma saker eller hur man ska säga. men i stället satt alla och skrek att hon var fett och allt sånt där. det är skolan som betstämmer film, men filmen var inte bra. men det några fick lära sig var bättre i filmen.

ni som gjorde det är helt jävla pantade!

Kommentarer

SVAR: Jag vet inte riktigt! I så fall får jag nog det i födelsedagspresent. Fyller år den nittonde januari :)

tack! :D

va gör du?

sv: hihi ;)

Har inte sett den :P

Snälla , läs mitt inlägg och ge förslag!

haha jaa jag hoppas det :)

Gud vad arg jag blir när jag läser detta.

Att det finns vissa omogna människor som tror att allt hänger på hur man ser ut?! USCH! När ska vissa lära sig att det insidan som räknas mer än utsidan?



Jag tycker det verkar vara en bra film, var den det?

Okej! <3

haha :P det jobbiga är dock att alla frågar hela tiden :P

hihi tack :)

sv; tack så mkt. åh va härligt att höra, jo det är bra med mig. rastlös bara "/

tummen ner för mobbning.

Vet du vad? Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett sexigt nattlinne! Var gärna med :D det skadar ju aldrig med lite extra julklappar till sig själv (A) <3

hihihi :D

Sånt gör mig så irriterad! Men filmen var inte bra då? Jag som har velat se den, haha.

hehe okej :)

Görs?:)

haha spännande vad du får av honom! :D

jaså, vadå? :P

Svar: jaopp :D är det ngn snö hos dig?

nah, söt.. du blir vuxen snart :)

Härligt, vad har du gjort mer idag då?



Jag har nya bilder på bloggen om ca 10 min sen även i ett tidigare inlägg, kolla gärna ;)

kram

jaa det är ju så..

hihi ja :)

Åh den vill jag se!!!!

åh den bilden är jättevacker! det tycker jag verkligen att du borde göra :D

Hej:)



nu e jag hemma..vilket väder asså:S

dt snöade och regnade samtidigt när jag körde på motorväg hem.. fyfan..dt var inget kul=(



dt blev helt mörkt när jag väl kom fram. asch~~ sikke väder.. men men idag snöade iaf i halmstad.haha~~



hoppas du har haft en bra dag:)

2 år kvar, sen e du vuxen.. då kommer du önska att du va ett barn el tonåring igen..

tack gumman :*

jag fattar inte ditt inlägg tycker du filmen va bra eller int :P?

hihi :D bra bra.

Svar; hehe, aa:)

Kram

oki var den bra ?



Tack

kram

Elakt!:O även fast det bara är en film. Hoppas du mår bra i dag. Kram! :) <3

sv; haha, okej =).

okej nja idag har der varit en ganska lugn dag på skolan:) Annars har jag varit med en kompis och nu ska jag klä julgranen:)<3 Tack så mkt(a) Sj?

sv: jo det hoppas jag med:D!

Vi har också någon gång. Sett någon sådan film. :) Det är mest killar som inte är mogna än och som inte fattar..

Palla dom som skrattade ._. det var inte ens roligt nån gång! Folk är så respektlösa o.O

Jag har sett den filmen..

Jag tycker såhär:

Varför har inte hon lika stor chans att bli något bara för att hon är lite större än oss andra?

Den filmen stod det mycket om ett tag. Den hade jag velat sett men var den inte bra?

Jo. Man är har inte alla hästar hemma om man beteer sig på detta sätt.

Såg den filmen i göteborg med felicia! ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback