det som ni inte fick veta var att...


Foto: Beatrice Jakobsson
Modell: Eddie, Tove & Reza

Jag gjorde er lite nyfikna vad jag skulle göra efter skolan med moa. det var det här som jag gjorde efter skolan. åkte in till visby och såg dom här tre. Calle och Erik skulle vara här men det blev inte så, men jag var bara där för Tove. först började dom med pistoff (ett band man har hört i sommras) vilken känsla man fick och vill ha sommar.

sen efter vi sett alla dom orkade jag och moa inte ställa oss i kö för att köpa sen skiva och sen krama dom får nöja mej med dom bilderna jag har. så min dag var toppen tycker jag.

har ni träffat idolerna ?

Kommentarer

haft en bra dag? :)

kram

neej jag har faktist inte träffat idolerna :S som tråkigt är! sv: keej, din halvbror är jätte gullig :D

Svar: åh han var jättesöt! :) hur många syskon har du? :)

ÅH SAKNAD!



Jag har träffat idolerna många ggr hihi.. :D

vem tyckte du bäst om?

sv: det har varit bra

KRAM

ja det har jag :)

Tack!:) vem vill du ska vinna p åfinalen på Fredag ? :) i I dol alltså :) <3

jodå :)

ha en bra kväll (:

kram

händer nu ikväll? :)

Sv: Tack detsamma! :)



Nepp, jag har inte träffat idolerna.

sv: såå braa =)

Tycker jag med :) <3

ont i magen bara :(

sv. tack för rösten :D

börjar inte det nio? :P

Vad ska du göra i kväll? :) <3

sv: hehe så braaa =)

Sv: tack själv :)

allt bra med dig då ?:)

Tove är grym, så himla dåligt att hon åkte ut!



sV: Alltså var konfimerar du dig? :)

Haft en bra dag? :D

Haft en bra dag? :D

Jaha okej :D ja men då blir det ju lite lättare ^^,

ja!

Sv: Brukar inte ens kolla på Idol ;)

sv; hehe okej, jag har lagt till en länk till dig nu iallafall, säg till när du gjort detsamma;D

är van ;)

gjort idag då ?

vad kul!

Sv: MIn dag var bra till en början men nu är jag arg :b

va roligt =).

nej jag har inte träffat dom :O

Tove borde ha vunnit!

kul :)

ja verkligen :D fina bilder du har tagit :)

åh va kul, hoppas ni hade kul! :D♥

bo du på gotland? :O vad häftigt :D

roligt att du såg idolerna ;-)

god natt & dröm sött!

sv. vilken fin header :)

Sv: okej bra det :)

Jo allt är bara toppen här (Y)

godnatt:D

jaha, jag var inte där :(

då har du haft en bra dag? :D

haha taack :D

hehe ja..XD

undra om man kanske ska gå och lägga sig?

SVAR: så kan de vara :D

Gud vilken personlig och fin blogg du har... xD

kul :D

Åh Tove är bäst!=P

Var på Idol i Göteborg i fredags;)

Vad roligt vill också träffa dom :D

svar: haha visst kanske tove är bra men hon är lite tråkig som person måste jag erkänna.

reza känner jag personligen och hon är toppen!

Fast eddie och rabih är <3 HAHA!

vad roligt att du ville vara med:)

jorå det är riktigt bra med mig:)

sv: jag tar det lite lugnt:)



Vad kul! Jag vill också se dom:D

SV: Ah va kul. :D



KRAM

Jag har inte träffat nån av dom så!

Men jag har haft ögonkontakt med Eddie utanför ett sjukhus! :) Han är supersnygg i verkligheten!

SV.

hih

MEN GUD VA KUL:D



jag har träffat dom ganska många ggr, dom känner igen mig också hahaa xD<3

dom är så grymt trevliga<3























Follow my on Bloglovin







Trackback