ensam hemma.


Foto: Beatrice Jakobsson

godmorgon, nu är jag vaken och klockan är knapp tio. men jag kan inte alls sova så det var lika bra att ge upp. pappa och mina små syskon åkte just till stan, så nu sitter man hemma och vet inte va som händer. tur att jag inte är ensam på kvällen för det hatar jag.

nu är bara helgen över inte många dagar kvar till jul. jag måste säga att min helg har inte alls varit så bra som jag skulle vilja ha den. men ibland måste man ha tråkigt med.

vad händer idag ?

Kommentarer

fin bild:)

då är det bra(:

sv: okej, kan vara skönt det med:)

vad ska du göra på julafton då? själv ska jag vara hemma med familjen och släkten, ska bli mysigt<3

superfin header och blogg måste jag säga!!

Åh, va fina snöflingor! kan jag få koden? :D

planer för idag ?:)

varför var den inte bra ?

jag hade en jättebra dag ;)

rkam

ahha, ja ! :)

va händer idag? :)

Tack! :)

sv; hoppas verkligen det löser sig!



Idag är det julbak, bak, pyntning av rum, pyntning av gran och ev börja göra juletiketter i ps :)

själv?

sv: Aa:D händer i veckan då ? =)

Jag ska jobba idag :S

sv: Okejokej :D

jag också :D

Du... hur har du fått dina snöflingor på bloggen vita?

om du kollar in på min blogg, så är dom blåa och inte alls lika fina som dina.. :P

dina kommer lite tidigare också, så fort man tar fram bloggen så börjar dom "falla" :)

vilken kod ändrar man färg och såntdär?

tacksam för svar, kram!

det var inget kul, hoppas du får tag på honom

kram

nu, äta frukost. sen ska jag fixa någon julklapp och sen ska jag ta det lungt och hitta en klänning som jag kan ha på mig imorgon.

Har du några planer nu när du är själv?

Kmr dirr! :D

svar: jaa :) Idag ska jag städa och slå in julklappar, sen blir det middag ute med några klasskompisar :)

Superfin header. Gillar den! :)

sv: God morgon allt bra idag? :D

hehe =)

gött!;D

jadå ;D

skönt att bara vara =)

svar:

det är redan bättre :)

ja absolut! ^^

tråkigt att den inte blev som du ville, men det kan va skönt att bara ta det lungt ibland.



För mig blir det knappast att ta det lungt, ska ha match idag:)

Kram

SV: Tack desamma! :) Vad ska du hitta på idag då?

svar:

ja absolut! :)

det är bra :)

ska på fest :) vad har du för planer idag? :)

okej :) men jag brukar inte festa på måndagar hhahaha. men de är för att de är skol avslutning på tisdag och då brukar de alltid vara fest osv..

Svar: hihi okej , igår kv träffade jag mina kompisar en stund :D

å tack så mycket!!:)

fin bild :)

ja :D

läste på sidan att du hade mobil med 8.1 mp, det har jag också. va heter din ? :)



Y O U A R E N O T A L O N E - pictures



vad gör du :)?

sv: Härligt jora allt är toppen ;)

:)

haha varsågod ;D

jag har börjat fota med mammas kamera nu, men så bra bilder tar jag inte.

tror jag med :) har du lov nu elleR? :)

fint med snö! :D

Jo det är bara bra! Självdå?:)

vad gör du?:D

okej, jag har en brun sådan nu! =)

sv: Hehe aaa :P

Vad har du för dig då? :D

haha tack ;)

en fet systemkamera haha

för mig också! :(

Är med kompis, och ska snart fara ner på stan och handla julklappar och se bio:)

haha ja ;D

men den är ganska bra och det är väldigt kul att fota när man får bra bilder haha

jag hade den förut. men nu har jag den typ aldrig och fotar med, bara min canon EOS 1000D. :)

Nu har jag julpyntat mitt hus!<3

SV: Jag ska vara hemma och göra julblommor, alnnars vet jag inte. vill hita på nåt:)

Vad för musik?=)

Inte alls mycket=)

fusk att du har lov :(

har inte lov förens tisdag ..

sv: Okej,jag svarra bara på kommenatrer typ :P

SVAR; okej:( då är det inte lika kul!:(

Hoppas du kommer på något att göra dåh:)

Kram

haha ja :)

vad händer idag då?

jag ska köpa sista julklapparna med en kompis ;)

gomorgon gumz..

Svar; du får hoppas på det bästa,

hoppas med dig att han hör av sig till dig!:)

Kram

ååh, fy vad skönt :D

inte så jätte många, hade bara 200 men jag ligger ändå på aktiv listen, hihi :) <3

äre bra i kylan ?

sv: hehe aa :P

Mysig bild förresten :D

haha ja :)

SV; Ja de är det faktiskt :)

sv: aa precis där kommer menet! ;)

förkyld :(

ja, absolut :)

du har ju ligge på mest aktiva :)

tack, fin blogg :)

Hejhej :) allt bra \ kramar

sv: tack så hemskt mycket för länken!<3



vad gör du ? :D



kram

attans då...jag behöver verkligen ny musik..:P

inte kul alls...

ja, de kna ju lätt bli det :/

Frågestund på min blogg! fråga gärna på! =)

Fin bild=)



sv: Jo det är bra:) sjdå?:)

sv: tack så mycket! ;)

jo...:/ men men...jag hittar nog...ÅH btw! Du bara måste lyssna på den här låten med Kerry Ellis...HON ÄR FANTASTISK! :D (Gillar dock orginalet bättre men Ellis är underbar!) :) http://www.youtube.com/watch?v=eW_RJyIwwmY

sv; Tack, det hade jag :D.

sv: inte mycket jag heller, lyssnar på spotify och fixar snöflingorna på bloggen, tycker du det är fint som det är nu? <3



kram

jodå :)

jag mår fint \kram

älskar din blogg (:

den är faktiskt grymt bra att läsa,

puss på dej

sv: Ok =)

Allt bra?

sv: så lite så :D

jag har inte ritkigt fattat varför han hamnar på listan, kan du förklara de ? (a

idag ska vi ha släktkalas, vad ska du göra idag ?

sv: Han svarar nog snart ska du se :) Ge honom lite tid o va sur ett tag.

vad gör du? ;)

såliteså (: tack

hur många besökare har du ungefär per dag ?

heh :)

när delar ni ut julklapparna?

okej :) ta inte min plats bara ;)<3

sv: ska göra idag?

KRAM

Härligt:)!

sv: WHAT? :| varför? ring hem till han då eller gå hem till honom :o

jag skojjdae bara med dig ;)

Ja, det ska bli supermysigt :D

sv: taack! :)

jättesöt header har du, hela designen är söt hihi

kram

Hej haft en bra dag?:)

sv: ingenting jag heller ;)

sv:Ska du komma upp på listan nu då? :P

sv: bara vara hemma och julpynta lite

KRAM

hoppas det blir bättre då!

svar: gud vad roligt, lovar du kommer få mkt mera, din blogg e så himla bra

hehe eller hur? ^^ fast jag gillar orginalet från moulin rouge bättre.. :P

Bra blogg =)

Kolla in min nya kategori "dagens plagg"

Kram!

sv: bara bra här med:)



love

Sv: Ska rensa datorn osv (: dagen har ändå börjat hyfsat:)

sv: haha det e tråkigt xD

fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback